Bilder, tankar och reflektioner jag gärna delar. Både lek och allvar och framförallt mer hjärta än förstånd

INGÅR INTE (i målgruppen)

*

Jag har inget emot segmenterad/differentierad marknadsföring i grund, tvärtom är det både praktiskt och effektivt. Ändå kanske den inte få inta gaturummet totalt eftersom den till sin karaktär också är uteslutande.

Förstora!

*

 

Inlagt 2014-10-24 13:56 | Läst 3356 ggr. | Permalink

"Kontrasten mellan marknadsföring och verkligheten på gatan är onekligen skarp här!!"


(visas ej)

Hur mycket är tre plus två?
Skriv svaret med bokstäver
Kontrasten mellan marknadsföring och verkligheten på gatan är onekligen skarp här!!
Svar från Khalad 2014-10-24 19:39
Hej Anne-Sophie, kontrasten känns verkligen, tack för din kommentar, uppskattas!/ Björn T
Dagens bästa, eller kanske veckans bästa ! Med din text träffar du helt rätt.
Ha en fin helg
Lena
Svar från Khalad 2014-10-24 19:39
Stort tack Lena, önskar dig detsamma!/ Björn T
Utveckling
Urval
Ungdom
Utseende
Utnyttjad
Utsliten
Utskrattad
Ur tiden
Ur led är tiden
Eva
Svar från Khalad 2014-10-24 19:41
Precis, alltihop! Tack Eva, önskar dig en bra helg!/ Björn T
Vi är så vana vid all reklam, men egentligen är det för jävligt odemokratiskt av vi ska bli fullständigt överkörda med all skitreklam, hjärndödande är det o stressande. Må gott, LO
Svar från Khalad 2014-10-24 19:44
Hej LO, alldeles precis! Just konsumentreklam är ofta förrädisk, den smyger sig liksom på (inte dom här affischerna förstås) men jag tänker på musik i affärerna, reklam i radio och TV, brevlådan full och så där. Förresten, nu är det inte bara musik i affärerna, det senaste är lukter, förlåt, dofter, som ska göra oss köpbenägna.
Hälsningar/ Björn T
Helt underbar bild!
Svar från Khalad 2014-10-25 18:47
Tack Bengt, roligt att du gillar den!/ Björn T
De' kallar jag en fullträff. :-)