Uppladdningsfrekvens
Som jag förstått det hela är det kort sammanfattat detta som förändringen gäller för oss betalande:
- 2 bilder per vecka i kritikpooler (dvs poolerna mjukstart, bildkritik och hård kritik).
I praktiken innebär det väl inte någon enorm förändring i inflödet av bilder, då man kan välja att fördela sina bilder dels i kritikpoolerna samt därtill i andra intressepooler som t ex gatufoto/barnfoto/husdjur och ovanpå det också som medlem i klubbar/föreningar. Jag har inte orkat sätta mig in i vilken frekvens av uppladdning övriga pooler har per vecka, men allt sammantaget och utnyttjat till bristningsgränsen, så borde det väl gå att ladda upp kanske 5-10 bilder per vecka för en individ samt att alla dessa bilder synliggörs i "Alla nya poolbilder"? Med alla dessa möjligheter till hands, kan det väl inte bli så stor skillnad på inflödet och därför heller inga större skillnader avseende hur länge en bild blir synlig och därför antagligen ingen skillnad på kommenteringsfrekvensen heller? Inget i grunden är förändrat egentligen. Och går det fortfarande att byta från pool till pool för att på så sätt få bilden synlig längre i "Alla nya poolbilder"?
Eller är det så att jag inte förstått det hela?
/Nonno