>Va? Det där har vi väl aldrig sagt. Kritikalbum
>är grunden i hela fotosidan och att ta betalt
>för ett sådant album skulle vara att gräva vår
>egen grav. Förstår inte var du fick det ifrån
Hehe, menar absolut inte att ni skulle ha sagt det. Ok, bra, det var väl snarare menat som en fråga... Kanske bra att använda tecket '?' också...
>Med ditt medlemskap kan du lägga upp 75*7
>kritikbilder per år. Räcker inte det väldigt
>långt? Det är ju faktiskt så att ganska snart
>har bilden tjänat ut sitt syfte som läromedel
>och då kan man radera och lägga upp nya.
>Bilderna skall ju inte ligga kvar som
>utställning.
Nu börjar vi nog närma oss pudelns kärna, som jag uppfattar det. Jo, som användare skulle jag _gilla_ att låta en del av mina bilder ligga kvar "som interaktiv utställning" framåt också. Så 'ego' är jag.
Och jag vill hemskt gärna att många andras bilder ligger kvar - det finns bilder av Ulf exempelvis (och andra) som jag absolut inte vill att han ska ta bort för allt i världen. Bilder som betyder något för mig över tiden, och som jag återvänder till.
Jag tror att det är flera som känner så. Dvs bilder inte bara som kortsiktig kritikbild, utan snarare som långsiktig dialog kring en bild.
Det kan ju poppa upp en annan bild som får mig att tänka på en tidigare bild, och då återvänder jag och kommenterar den igen - kanske ser på den på ett annat sätt nu, exempelvis. Det är nog den interaktiviteten och dialogen kring bilder som Ulf och jag, med flera, är ute efter?
-Christian