Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotokompis Helsingborg
- Trådstartare Kakelgasten
- Start datum
RolandM
Aktiv medlem
agge28 skrev:
Hej
Är det inga flera som är intresserade av en liten träff på påskdagen?
Mvh Agneta
Funderar fortfarande. Har inte kollat med Marina än om hon har bäddat.
Jeppe
Aktiv medlem
1. Bältebergaravinen (Vallåkra)
2. Trollehallar/Djurholmen (Västersjön/hallandsåsen)
3. Klåveröds Strövområde (Vid Klippan/Bjuv)
http://www.strovomraden.se/Templates/strov_tmpl_01.aspx?PageId=223
2. Trollehallar/Djurholmen (Västersjön/hallandsåsen)
3. Klåveröds Strövområde (Vid Klippan/Bjuv)
http://www.strovomraden.se/Templates/strov_tmpl_01.aspx?PageId=223
Kakelgasten
Aktiv medlem
Jag är oxå intresserad av att följa med.
Arne S
Aktiv medlem
Intresserade
Ok, svårt att få överblick men vi gör väl ett försök.
Jag har tolkat följande som intresserade, om jag har missat någon ber jag om ursäkt. Fyll då på själva. (Lennart, Marcus, och Jeppe har jag inte skrivit upp då jag inte är säker på ert intresse just nu)
1. Agneta Johansson
2. Christer Överlid
3. Johan Gullberg
4. Arne Svensson
5. Anders Ekdahl-Ohlsson
Som sagt, om fler är intresserade är det bara att fylla på i listan. Gör då så att ni först kopierar ovanstående lista, klistra in den i ett eget inlägg och fyll sedan på med ert eget namn. Ok?
Ok, svårt att få överblick men vi gör väl ett försök.
Jag har tolkat följande som intresserade, om jag har missat någon ber jag om ursäkt. Fyll då på själva. (Lennart, Marcus, och Jeppe har jag inte skrivit upp då jag inte är säker på ert intresse just nu)
1. Agneta Johansson
2. Christer Överlid
3. Johan Gullberg
4. Arne Svensson
5. Anders Ekdahl-Ohlsson
Som sagt, om fler är intresserade är det bara att fylla på i listan. Gör då så att ni först kopierar ovanstående lista, klistra in den i ett eget inlägg och fyll sedan på med ert eget namn. Ok?
Deagol
Aktiv medlem
Tyvärr
Retar mig väldigt men jag är tyvärr uppe i Uppsala den helgen, åker fredag och kommer hem nån gång mån natt, tis fm. Funderar på en kort runda till Mölle / Kullaberg / Arild alternativt betbassängerna i Hasslarp (rikt fågelliv) nu i veckan om någon är intresserad av en liten mellanstickare.
Retar mig väldigt men jag är tyvärr uppe i Uppsala den helgen, åker fredag och kommer hem nån gång mån natt, tis fm. Funderar på en kort runda till Mölle / Kullaberg / Arild alternativt betbassängerna i Hasslarp (rikt fågelliv) nu i veckan om någon är intresserad av en liten mellanstickare.