Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotokompis Helsingborg
- Trådstartare Kakelgasten
- Start datum
Deagol
Aktiv medlem
Utflyktsmål
I morgon förmiddag sticker jag och en annan medlem här på fotosidan till Forsmöllan utanför Klippan, underbar vattenmiljö med forsande vatten, kan varmt rekommendera den platsen för alla som tycker om blöta bilder... I övrigt skulle jag klart vara intresserad av en gemensam exkursion, såg tyvärr denna tråd för sent för att kunna hänga med till Hovs Hallar.
I morgon förmiddag sticker jag och en annan medlem här på fotosidan till Forsmöllan utanför Klippan, underbar vattenmiljö med forsande vatten, kan varmt rekommendera den platsen för alla som tycker om blöta bilder... I övrigt skulle jag klart vara intresserad av en gemensam exkursion, såg tyvärr denna tråd för sent för att kunna hänga med till Hovs Hallar.
Arne S
Aktiv medlem
Kan ju vara en bra idé med påsk, då bör vi ju ha lite vårväder här nere. Samtidigt som man har några lediga dagar (även Agneta är ledig om jag räknat rätt??)
Vi kan ju starta med en "stadsfotovandring" i jakt på påskkärringar och sedan avsluta med en tripp till Blåkulla. Typ...
Vi kan ju starta med en "stadsfotovandring" i jakt på påskkärringar och sedan avsluta med en tripp till Blåkulla. Typ...
Deagol
Aktiv medlem
Lyckades knåpa ihop en utställning av bilderna från den utflykt som jag och en annan Bjuvsing drog iväg på i måndags, resultatet kan ses här:
http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=70096
Ska se om det möjligtvis är så att jag är ledig till påsken så man kunde gått med på en stadstur, låter trevligt.
http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=70096
Ska se om det möjligtvis är så att jag är ledig till påsken så man kunde gått med på en stadstur, låter trevligt.
Arne S
Aktiv medlem
Som sagt, stadsfoto är ett alternativ.
Samtidigt kan man ju hitta roliga motiv i naturen när våren börjar spira. Kanske fel att kuta runt bland avgaserna då.
Skäralid som Agneta föreslog är ju fint, finns ju både sjö och bergsmotiv att hitta där.
Roligast av allt hade varit om vi fick en bild på tranorna när de passerar skåneland. Ligger ju rätt i tiden. Då kan man väl skicka ett MMS till folket i gömsle vid Hornborgasjön...
Samtidigt kan man ju hitta roliga motiv i naturen när våren börjar spira. Kanske fel att kuta runt bland avgaserna då.
Skäralid som Agneta föreslog är ju fint, finns ju både sjö och bergsmotiv att hitta där.
Roligast av allt hade varit om vi fick en bild på tranorna när de passerar skåneland. Ligger ju rätt i tiden. Då kan man väl skicka ett MMS till folket i gömsle vid Hornborgasjön...
Arne S
Aktiv medlem
Ok, bestämma dag?
Skall vi försöka bestämma en dag för en träff?
Jag föreslår påskdagen, någon däremot? Intresserade skriver upp sig efter hand.
Målet för expeditionen då? Tja, det kan vi ju ta lite senare, men kom gärna med lite förslag.
Haka på, alla som har tid o lust!
1. Arne Svensson
Skall vi försöka bestämma en dag för en träff?
Jag föreslår påskdagen, någon däremot? Intresserade skriver upp sig efter hand.
Målet för expeditionen då? Tja, det kan vi ju ta lite senare, men kom gärna med lite förslag.
Haka på, alla som har tid o lust!
1. Arne Svensson
RolandM
Aktiv medlem
Digi skrev:
Okej, vad kul!
Var ligger hovs hallar?
Kan du förklara lite närmare vad du menar med att vi ska träffas. Isåfall fotar jag gärna ihop med någon!
Hovs hallar ligger på Skånes nordvästspets, Bjärehalvön utanför Båstad.
Att träffas innebär att människor med fotointresse träffas med kameror, pratar foto, fotograferar och har allmänt trevligt. Ibland talas det annat än foto och det kan innefatta fika i det gröna eller på ett fik eller liknande.