Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotokompis Helsingborg
- Trådstartare Kakelgasten
- Start datum
Kakelgasten
Aktiv medlem
Lördag skulle funka för mig...
Plats?
Plats?
Arne S
Aktiv medlem
Kakelgasten
Aktiv medlem
Alltså...jag hade uppskattat en liten vägbeskrivning...
agge28
Aktiv medlem
Hej
Det låter trevligt, jag vill också vara med.
Bor ju inte så långt i från Helsingborg. Ska vi träffas på helger så kan jag bara varannan helg eftersom jag jobbar varannan, om det är okey. Jobbar även vissa kvällar i veckorna, men hänger gärna med om jag är ledig.
Mvh Agneta
Det låter trevligt, jag vill också vara med.
Bor ju inte så långt i från Helsingborg. Ska vi träffas på helger så kan jag bara varannan helg eftersom jag jobbar varannan, om det är okey. Jobbar även vissa kvällar i veckorna, men hänger gärna med om jag är ledig.
Mvh Agneta
Jeppe
Aktiv medlem
Kakelgasten skrev:
Alltså...jag hade uppskattat en liten vägbeskrivning...
Från Helsingborg:
E6:an upp till hallandsåsen - avfart Hjärnarp
Tag till vänster - under motorvägen skyltat Förslöv/Torekov
Genom Förslöv - Grevie - Skyltat mot Torekov
Genom Västra Karup. Vid T-korsning tag höger (vänster skyltat mot torekov)
Kör 100 meter, in i Hov, skyltat åt vänster - Hovs Hallar.
Avstånd från Helsingborg : Ca. 6 mil
BIF-BigFoot
Aktiv medlem
Håll vid liv !
Perfekt ide men en liten "field trip"
Skulle gärna varit med er i morgon på Hovs... men då jag har min bror på besök från Sönderborg (Jylland) så får jag se till och hålla mig hemma :-(
Hakar gärna på nästa runda om jag är ledig. så fortsätt gärna med era små organiseringar med små rundturer då och då.
Hoppas vädret blir bra i morgon för eran del det är +2 grader nu så hoppas inte det blir för mycket slask. Ha en TREVLIG Lördag !
Perfekt ide men en liten "field trip"
Skulle gärna varit med er i morgon på Hovs... men då jag har min bror på besök från Sönderborg (Jylland) så får jag se till och hålla mig hemma :-(
Hakar gärna på nästa runda om jag är ledig. så fortsätt gärna med era små organiseringar med små rundturer då och då.
Hoppas vädret blir bra i morgon för eran del det är +2 grader nu så hoppas inte det blir för mycket slask. Ha en TREVLIG Lördag !