Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Så, nu var boendet i Helsingborg fixat.

Tar med mig varma kläder och siktar in mig på Hovs hallar lördag förmiddag.
 
Ok, 1000 på parkeringen. Varma kläder, kaffekanna, gott humör. Tar eventuellt med kameran oxå. I´ll be there!


Ska bli skoj.

/Arne
 
Bor inte i hbg, utan i Malmö, men det hindrar inte att jag nog letar mig dit om nu inte vädret gör det.

Snöar ymnigt just nu.
 
Hej

Det låter trevligt, jag vill också vara med.
Bor ju inte så långt i från Helsingborg. Ska vi träffas på helger så kan jag bara varannan helg eftersom jag jobbar varannan, om det är okey. Jobbar även vissa kvällar i veckorna, men hänger gärna med om jag är ledig.

Mvh Agneta
 
Kakelgasten skrev:
Alltså...jag hade uppskattat en liten vägbeskrivning...:)

Från Helsingborg:

E6:an upp till hallandsåsen - avfart Hjärnarp

Tag till vänster - under motorvägen skyltat Förslöv/Torekov

Genom Förslöv - Grevie - Skyltat mot Torekov

Genom Västra Karup. Vid T-korsning tag höger (vänster skyltat mot torekov)

Kör 100 meter, in i Hov, skyltat åt vänster - Hovs Hallar.

Avstånd från Helsingborg : Ca. 6 mil
 
Håll vid liv !

Perfekt ide men en liten "field trip"

Skulle gärna varit med er i morgon på Hovs... men då jag har min bror på besök från Sönderborg (Jylland) så får jag se till och hålla mig hemma :-(

Hakar gärna på nästa runda om jag är ledig. så fortsätt gärna med era små organiseringar med små rundturer då och då.

Hoppas vädret blir bra i morgon för eran del det är +2 grader nu så hoppas inte det blir för mycket slask. Ha en TREVLIG Lördag !
 
Oj, ser ni ska träffas redan imorgon. Är tyvärr uppbokad på annat då men jag är gärna med vid ett annat tillfälle.
Hoppas ni får en riktigt härlig fotolördag!
Alice
 
Hade gärna hängt med, men dels verkar vädret vara ganska uselt och dels vill nog inte hundvalpen Ester vara ensam hemma så länge :) Och hon vill nog inte följa med - tycker att det alldeles för kallt ute för några längre utflykter.
 
Tack själv. Så svanarna vågade sig fram sedan. Hmmm, var det för att Jeppe och jag drog iväg tro?? Snyggt fångat.

Arne
 
Kan väl slänga in lite bilder i tråden så vi får se vad Ni sysslade med, själv var jag tyvärr upptagen, men hoppas på fler utflykter.

Själv skulle jag tycka det vore trevligt med en tur till Norvikens trädgårdar till sommaren

// Anders
 
3/4 av styrkan tar sig försiktigt nedför klinten. Strategiskt har den fjärde deltagaren placerat sig sist i lemmeltåget för bästa dämpning av ett eventuellt fall ;-)
 

Bilagor

  • crw_2561.jpg
    crw_2561.jpg
    46 KB · Visningar: 247
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.