Theresefoto
Aktiv medlem
Uppdatering köpte en nordlux 60 cm diameter ledplafond. Hela problemet avhjälpt. Av 300 bilder kanske 2 oskarpa, förut var nästan varannan bild ur fokus så hela problemet avhjälpt =D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det låter ju helt underligt eftersom du inte byttt till Canon... ;-)Uppdatering köpte en nordlux 60 cm diameter ledplafond. Hela problemet avhjälpt. Av 300 bilder kanske 2 oskarpa, förut var nästan varannan bild ur fokus så hela problemet avhjälpt =D
Vad roligt att tipset gav så bra resultat och som sagt, det går utmärkt att sätta fokus även med både Nikon- och Sonyhus, men har man även provat Canon i exakt samma miljö, samtidigt som man även sätter systemen på prov, så märker man en tydlig skillnadUppdatering köpte en nordlux 60 cm diameter ledplafond. Hela problemet avhjälpt. Av 300 bilder kanske 2 oskarpa, förut var nästan varannan bild ur fokus så hela problemet avhjälpt =D
Nästan lite smådryg kommentar måste jag säga och jag hävdar fortfarande att när Du bländar ner och pressar AF i inte perfekt upplyst miljö, så är det rätt stor skillnadDet låter ju helt underligt eftersom du inte byttt till Canon... ;-)
Men på riktigt, vad bra!
Ojdå. Förlåt.Nästan lite smådryg kommentar måste jag säga och jag hävdar fortfarande att när Du bländar ner och pressar AF i inte perfekt upplyst miljö, så är det rätt stor skillnad