Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Helt klar tintressant, har förvisso en plåtning med en tjej, men hon kan ju följa med upp, så jag hänger troligt på(om det är bra väder)

// Anders
 
Jag är på. Instämmer i lite naturfoto, för min del har det inte så stor betydelse var. Och det finns väl lite sjöliv vid alla jeppes förslag.

Överraska mig!

/Arne
 
fotoutflykt under påskhelgen

Förslag.
Utvälinge vid Vegeåns utlopp i Skälderviken,
Hittarpsrevet vid Öresund, här brukar jag studera Knubbsäl och sjöfågel,
detta är några förslag från mig
Hälsningar
Christer Överlid,
 
Hej

Arne har du koll på hur många som följer med, kan du uppdatera listan?

Mig spelar det heller ingen roll var vi åker.

Mvh Agneta
 
Intresserade

Ok, svårt att få överblick men vi gör väl ett försök.
Jag har tolkat följande som intresserade, om jag har missat någon ber jag om ursäkt. Fyll då på själva. (Lennart, Marcus, och Jeppe har jag inte skrivit upp då jag inte är säker på ert intresse just nu)


1. Agneta Johansson
2. Christer Överlid
3. Johan Gullberg
4. Arne Svensson
5. Anders Ekdahl-Ohlsson

Som sagt, om fler är intresserade är det bara att fylla på i listan. Gör då så att ni först kopierar ovanstående lista, klistra in den i ett eget inlägg och fyll sedan på med ert eget namn. Ok?
 
Tyvärr

Retar mig väldigt men jag är tyvärr uppe i Uppsala den helgen, åker fredag och kommer hem nån gång mån natt, tis fm. Funderar på en kort runda till Mölle / Kullaberg / Arild alternativt betbassängerna i Hasslarp (rikt fågelliv) nu i veckan om någon är intresserad av en liten mellanstickare.
 
Hej

Ska vi, som är intresserade av en fototräff på påskdagen försöka att komma överens om ett mål.

1. Någon insjö

Fyll gärna på!

Mvh Agneta
 
Hej

Ska vi, som är intresserade av en fototräff på påskdagen försöka att komma överens om ett mål.

1. Någon insjö / Västersjön och Rössjön är ju fågelsk. område.

Mvh Agneta
 
Vill ni plåta fåglar, kan vi alltid åka ut till Hasslarps dammar. Men det är oxå allt där är där, om ni inte vill plåta övergiven industrimark och rost förståss..
 
Hej

Kom gärna med andra förslag?

Jeppe ska du med? Har inte sett att du har satt upp dig på listan!

Mvh Agneta
 
1. Någon insjö / Västersjön och Rössjön är ju fågelsk. område.

2. Vedby vid Klippan

Mvh Agneta
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.