LeffeHP
Aktiv medlem
Jag tar kort med min vad gör ni med era kameror?
Köper o säljer!
/L
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inga dslr öht. Men några mer eller mindre intressanta kompakter.Det verkar inte som att det blev någon 60D i den här omgången eller?
Inga dslr öht. Men några mer eller mindre intressanta kompakter.
Det verkar inte som att det blev någon 60D i den här omgången eller?
Ni som tycker 50D floppar, har ni provar kameran överhuvudtaget? Måste man kunna köra 6400-12800 i ISO hela tiden?
Visst det är inte så ofta jag kör ISO 3200 men är inte alls missnöjd med min 50D, har sett bilder ifrån Nikon D300 som är bra mkt brusigare än 50D på inte alltför höga ISO.
Det var ju synd.... Hade sett fram emot ett stort utbud av begagnade 50D. Men det kommer väl med tiden
Så fort 60D är beställd så kan du få köpa min 50D, funderar på att köra ut den på tradera för en krona och hoppas på det bästa
johann1983 sa:Så fort 60D är beställd så kan du få köpa min 50D, funderar på att köra ut den på tradera för en krona och hoppas på det bästa
Ni som tycker 50D floppar, har ni provar kameran överhuvudtaget? Måste man kunna köra 6400-12800 i ISO hela tiden?
Visst det är inte så ofta jag kör ISO 3200 men är inte alls missnöjd med min 50D, har sett bilder ifrån Nikon D300 som är bra mkt brusigare än 50D på inte alltför höga ISO.
Se och läs Brutus Östlings fälttest av Canon Eos 59D
http://brutusbloggar.blogg.se/2008/august/falttest-av-canon-eos-50d.html
Vad jag vet och ser när jag läser denna test av en kompetent fotograf så finns det inga minus utan enbart plus för denna kamera.
Mvh. /LEE Cordon Bleu
-9 !
Du ska klicka på länken hehe inte tro på allt jag skriver.
Allt är ändå bara en lek för gallerian.
Det du ser är en illusion av något som skett i det fördålda utan vetskap och förstånd. Godnatt !
Mvh. /LEE Cordon Bleu
Finns ett fint uttryck som lyder :
Du ska inte bry dig om vad jag säger. Du ska förstå vad jag menar!
Bättre en Canon Eos 50D i handen än 10 Canon Eos 60D i skogen !
Det löser sig sa han som sket i vasken !
Sov så gott !
Mvh. /LEE Cordon Bleu