ANNONS
Annons

Blev stoppad av polis idag när jag fotade på offentlig plats

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej Jonas! Ok, jag ber om ursäkt för skämtet ovan. Det var fel av mig.

Angående polismannen så tycker jag dock fortfarande att han är en pajas. Hans inkorrekta uppträdande gjorde mig både rädd och ledsen. Och jag frågade faktiskt varför det inte finns några skyltar uppsatta om "fotoförbudet" (som inte finns), och han svarade "att man inte kan sätta upp såna överallt på huset".

Ber om ursäkt igen och lovar att inte förstöra denna informativa tråd något mer.

Mvh Peter

Hej Peter!

Nej, det är lugnt. Jag får också såna destruktiva impulser rätt ofta. Tyvärr är det dock kontra-produktivt.

Det är dock fortfarande inte klart om han var polis eller inte, från vad jag förstått på tråden.

I dag körde jag igenom en rondell, när jag fick bromsa in bakom enlastbil kommer där en "Jagga" i 70 kilometer säkert hänger sig på tutan för jag är ju ivägen för hans framfart. Det är ju bara så med en del mäniskor att de vill hävda sig. Eller är det kanske så att vi alla behöver det bara på olika vis? Att få känna sig betydelse full är väl fint? Att ha taget det där fotot som alla lovpriser? En del tycker om att känna makt. Tyvär blir det som så mycket annat att man får trampa på någon annan. Vi ser det till och med här på fotosidan då och då när någon kommer med riktigt kränkande kommentaror. Men visst! Det är ett sundhetstäcken att reagera! Oavsett om han var polis eller inte, ha så sin tjans att få spela viktig! Glädj dig du räddade hans dag han var viktig! Men för allt i värden låt han inte förstöra din! Lägg upp ett gapskratt! För annars är ju risken att du sänker dig till hans nivå.
Lasse

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar