Annons

Biskops-Arnö KY

Produkter
(logga in för att koppla)
I'm Out!!!!

Reserv, så det är väl bara att kasta in...
Var en tung kväll igår, men va fasen, det finns ju fler vägar att vandra.

Grattis till er som kom in!

//Micke
 
Hur har de sagt om boende egentligen? Det stod inget om det i papprerna man fick hem...

Ska man kanske ringa och dubbelkolla?
 
Jag kommer att bo där första halvåret iaf. Om det är som de säger att man sitter där sent in på nätterna/kvällarna så vill inte jag sitta och köra bil hem. Dessutom skulle det krävas två bilar i familjen och det är inte gratis det heller.

Mvh
Maverick
 
De såg väl helst att man bodde där första året då det var intensivt arbete då om jag minns rätt.

Själv måste jag försöka lösa frågan med dubbla boenden. Vi skulle ju helst se att vi slipper flytta pga studierna.

Mvh
Maverick
 
Ja, jag är faktiskt lite orolig för hur allt ska lösas. Dubbla hyror är rätt magstarkt. Flyta helt går inte - var ska sambon bo då? :D

Hm...
 
Jag räknade lite lätt på att pendla och det blir troligen inte billigare. Man måste vara flera som åker för att det ska gå ihop sig och då sparar man antagligen inte särskilt mycket ändå per termin.

Har ingen koll på antalet reserver. Någon sa att det var lika många reserver som intagna dvs 18st samt att man var personlig reserv. D v s att det krävs att rätt människa hoppar av till skillnad mot när det är numrerade reserver. Fast det är ju ett rykte förstås och ska behandlas som ett sådant oxå.

Mvh
Maverick
(Vet inte om jag vågar åka och dyka längre, nån gång måste ju flytet ta slut.)
 
Jag skulle vilja veta exakt vilka som kom in på biskop.
Helst med bilder på personerna. Annars har jag så himla svårt att koppla ihop vem som är vem.

Idag är det exakt 2 månader kvar till vi börjar : )
 
Hm. Hade stort samtal med sambon igår angående hur det ska funka till hösten. Skilsmässobarn som man är avskyr jag att flänga, så det blir nog bra med boende på ön i veckorna.

Har ni bestämt vad för rum ni ska söka?
 
Ja, det var klurigt det där. Sunk-rummen känns ju bäst för plånboken, men jag förstår inte hur man ska klara sig utan bredband, så jag kryssade i bredbandsvarianten även om jag får ångra det senare..
 
Blir nog litet rum för min del. Mest med tanke på att jag har lägenheten hemma i Hägersten på helgerna.

Hur jäkla svårt kan de vara att sätta upp en trådlös router någonstans? Det borde inte vara helt omöjligt. Tycker man. Borde inte en enda hot-spot kunna ge anslutning till alla smålägenheterna?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.