Annons

Biskops-Arnö KY

Produkter
(logga in för att koppla)
Snyggt kollage, jag är ju med till och med på ett litet hörn. Lite alienkänsla över vidvinkelbilden kanske :eek:)

Fast bilderna jag tänkte på var pbrrpbrrpbrrr-bilderna de tog på lördagsnatten.

Själv hade jag ju lämnat allt vad digitalt hette hemma och jag hade inte ens en extrarulle med mig till den vanliga kameran så det bidde inte mer är än uppgiftsbilderna.

Mvh
Maverick
 
Jag bodde på biskops-arnö den första terminen. Vi var fler som flyttade och vi pendlade ihop, ibland kommunalt och ibland med bil. Inga problem.
 
Jag har hört rykten om att de kan vara sena med att ge besked. Att folk fick besked en vecka sent förra året... :(
 
Jädrar vad jobbig helgen blev plötsligt. Ska man ringa tro? Fast jag har kommit in på en annan utbildning så på ett eller annat sätt så är väl sysselsättningen säkrad i höst.

Mvh
Maverick
 
Jag vet inte vad som är jobbigast.. att vänta på svar eller alla som frågar varje dag om jag har hört något än.Jag tror svaren kommar på måndag.Så var det förut när jag sökte.De kanske inte vill förstöra midsommarhelgen.Men jag vill veta NU!!!
 
Som en fotopolare sa, ibland har man otur, ibland har man tur, idag hade du tur.

Magnus, var ganska säker på att du skule komma in, men du har en bra läromästare att lära från iallafall.

Nu ska jag fira med att åka ner till varma storsjön som nyss jobbat sig över 12 graders strecket :)
Hade allihop!
 
Vilken plåga att sitta på jobbet och ha många timmar framför sig innan man kan kolla om något har dimpt ner på dörrmattan.
 
Nä hä inte den här gången heller.Nu tror jag nog det får vara nog.Grattis till er som kom in.Jag tror jag skall gå och sälja min utrustning o hänga mig sen...äh fan jag överlever som alla de andra gångerna.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.