Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Biskops-Arnö KY

Produkter
(logga in för att koppla)
Kommer man att få någon mer kallelse tro? Tänkte mest på om man borde införskaffa någon kurslitteratur...
 
Tror inte de använder så mycket böcker utan de har producerat det mesta av matrialet själva. Fick det intrycket när jag gick sommarkurs där för några år sedan.

Fast en gissning är ju att vi kommer få köpa den där boken om bild och budskap. Den som blev årets fackbok för nått år sedan.

Mvh
Maverick
 
Nordens Folkhögskola Biskops-Arnö

746 93 Bålsta..

Vet inte om man ska använda denna om man ska beställa prylar och så dit. Men tror detta är den rätta till skolan, ignen gatuadress dock.. ha det !
 
Frågade idag när de ringde för att kolla om jag köpt dator.

Ditt Namn
Biskops Arnö Folkhögskola
Biskops Arnö
746 93 Bålsta

Det kommer post varje dag...
/Robban
 
Är det någon som kommer att ta bil upp till Biskop. Plats för 1 med lite bagage.

Jag åker tåg till Centralstation, så det skulle vara så skönt om man slapp åka pendel bort till Båstad sedan buss. Och sist en promenad på 2km.

Någon??
 
jag skulle också vilja samåka med någon från Stockholm... men om det inte går så kan vi resa dit tillsammans...

Ha det bra

Marc
 
bil

Jag sitter och funtar på att ta bil upp till ön, och i så fall kommer jag ju att passera centralstationen. (Kommer från Hägersten). Funderar vagt på att även knöla in en cykel i bagaget (mtb-nörd) men tror att det får vänta några veckor. Så då har jag rätt gott om plats.

Christian och Marc - ni verkar vara först till kvarn.

Är det bara jag som fortfarande oroar mig för att jag är den enda som inte har fått någon mer information hemskickad? (Vad fanken det nu skulle vara.)

//Annika (som sliter i full panik över ett jobb med deadline 27/8. Hej planering.)
 
ja gud vad gött det skulle vara med bil. Jag tackar för inbjudan. Och hänkar gärna på. ( ifall du kommer att ta bilen vill säga )

Angående informationen som du så gärna vill ha, så kommer den under veckan. Jag pratade med mikkel på skolan. Och han sa att det skulle komma något häfte med lite informatikon tror jag.

MVH/ Christian R
 
Hej!

Jag ska få låna en bil av en kompis som går på semester i två veckor. Så jag behöver inte längre skjuts... och plötsligt har jag plats för andra som vill åka med från Stockholm också.

Någon intresserad?

Annika: om du vill ta din cykel, så kan jag hämta Christian. För mig är det inga problem...

Vi ses om en vecka

Marc
 
Nä, orkar inte ta med cykeln direkt. Har lite nog av att bo på extremt liten yta med en cykel invid sängen (2 år i studentkorridor, rock n roll). men jag tänkte ändå ta bil för att kunna köra ut lite packning. Så... en bil åker från Hägersten på måndag - häng på ni som vill.
 
Hoppar gjärna med i någons bil, tänkte ta taxi från Bålsta först, men om någon åker via centralen eller nåstans från sthlm centrum kommer jag gjärna med !
lämna gjärna svar i gästboken eller här..
är sthlm vid 10.45 !

/jonas
 
Jag går från Fridhemsplan och det finns plats i bilen, så inga problem för min del.

Om du vill hacka på skicka ett meddelande så vi sköter detaljerna privat.

Ha det bra

Marc
 
Hej alla fåtå´s.

Nu kommer jag be om en tjänst till alla i sthlmsområdet.
Jag skulle haft torsdagens svd (ed4, har bara ed1 i Östersund), metro, och förmodligen lördagens svd och metro.

Jag pröjsar såklart.

Om ni kan vore det jättesnällt, tog nämligen bild på ett par albinoapor som spred sig som en eld.

Egot måste få se...

Hörs på måndag gott folk
/Robban
 
marc skrev:
Jag går från Fridhemsplan och det finns plats i bilen, så inga problem för min del.

Om du vill hacka på skicka ett meddelande så vi sköter detaljerna privat.

Ha det bra

Marc

Jag hade redan svarat på Annaikas mail så åker antagligen med i hennes bil! Men tack så mycket för erbjudandet! trodde det skulle vara fullt i alla vid det här laget!

vi ses på måndag !
ha det !

/jonas
 
Har ni hittat någon bild på er innan ni är 15 år fyllda. Som det stod i brevet.


Undrar vad det kommer bli för uppgift till detta?

Nu är det inte långt kvar.

/C
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.