Annons

Biskops-Arnö KY

Produkter
(logga in för att koppla)
Om man jobbar digitalt med uppgiften till provdagarna - hur gör man då lämpligast med kontaktkartan?
 
skriv ut en kontaktkarta via photoshop (arkiv->automatisera->kontaktkarta II, iallafall i cs2).

kom f.ö. också vidare.
 
Visst är det torsdagen den 25 och inte onsdagen den 24:e, som det står på hemsidan, provdagarna börjar?
 
Uppgiften är klar men däremot har det gått sämre med kontaktkartan.Fast nu tror jag att det skall fungera att skriva ut.
 
Vad säger ni, ska vi ladda upp alla tokbilderna från i lördags i denna tråd eller ska vi leta rätt på ett fristående forum?

Mvh
Mavrick
 
Efter en halv pizza somnade jag vid tolv och vaknade inte förrän efter sex. Helt slut. Men fasen vad skoj jag har haft.
 
Jag käka oxå en pizza, fast jag vågade inte lägga mig. Rädd för att man skulle sova till mitt i natten och sen inte kunna sova och därmed vara lika jädra trött i morgon...

Jag har också haft jäkligt trevligt alltså. Jag trodde nog att det skulle bli mycket mer pestigt innan jag kom dit.

Mvh
Maverick
 
Tro mig, det gick att sova hela natten också. Trots sex timmars sömn på dagen. Och jag känner mig som en klubbad bäver.
 
Jag gick och la mig vid tolv ungefär och väktes av en blöt puss av hunden vid halv tiotiden på förmiddagen. Och nu är jag rätt trött igen...

Mvh
Maverick
 
Ska väl inte säga att jag drömmer mardrömmar direkt. Däremot om allt jag borde ha gjort bättre... typ.

Ska snart iväg på en ny uttagning så jag har lite att se fram emot medans jag väntar :eek:)

/Maverick
Undrar vart bilderna har tagit vägen...
 
Vilka bilder förresten? Jag har hundrafemtioelva bilder på närgångna får. Jag tror inte att du vill se dem :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.