Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Biskops-Arnö KY
- Trådstartare stilla
- Start datum
C.H.R.I.S.T.I.A.N
Aktiv medlem
Helt otroligt...
Men jag kom in!!!!
Känns som jag håller på att spricka.
Men jag kom in!!!!
Känns som jag håller på att spricka.
Maverick
Aktiv medlem
Jag räknade lite lätt på att pendla och det blir troligen inte billigare. Man måste vara flera som åker för att det ska gå ihop sig och då sparar man antagligen inte särskilt mycket ändå per termin.
Har ingen koll på antalet reserver. Någon sa att det var lika många reserver som intagna dvs 18st samt att man var personlig reserv. D v s att det krävs att rätt människa hoppar av till skillnad mot när det är numrerade reserver. Fast det är ju ett rykte förstås och ska behandlas som ett sådant oxå.
Mvh
Maverick
(Vet inte om jag vågar åka och dyka längre, nån gång måste ju flytet ta slut.)
Har ingen koll på antalet reserver. Någon sa att det var lika många reserver som intagna dvs 18st samt att man var personlig reserv. D v s att det krävs att rätt människa hoppar av till skillnad mot när det är numrerade reserver. Fast det är ju ett rykte förstås och ska behandlas som ett sådant oxå.
Mvh
Maverick
(Vet inte om jag vågar åka och dyka längre, nån gång måste ju flytet ta slut.)
C.H.R.I.S.T.I.A.N
Aktiv medlem
Jag skulle vilja veta exakt vilka som kom in på biskop.
Helst med bilder på personerna. Annars har jag så himla svårt att koppla ihop vem som är vem.
Idag är det exakt 2 månader kvar till vi börjar : )
Helst med bilder på personerna. Annars har jag så himla svårt att koppla ihop vem som är vem.
Idag är det exakt 2 månader kvar till vi börjar : )
Maverick
Aktiv medlem
Tokfnatt skrev:
Men vem ska ta hand om vovven då?
Tjejen och mina föräldrar antar jag, ett hunddagis är ju bara att glömma. Synd att de inte kan fixa en hundgård ute på BA.
Mvh
Maverick
Tokfnatt
Aktiv medlem
Blir nog litet rum för min del. Mest med tanke på att jag har lägenheten hemma i Hägersten på helgerna.
Hur jäkla svårt kan de vara att sätta upp en trådlös router någonstans? Det borde inte vara helt omöjligt. Tycker man. Borde inte en enda hot-spot kunna ge anslutning till alla smålägenheterna?
Hur jäkla svårt kan de vara att sätta upp en trådlös router någonstans? Det borde inte vara helt omöjligt. Tycker man. Borde inte en enda hot-spot kunna ge anslutning till alla smålägenheterna?