ANNONS
Annons

Biskops-Arnö KY

Produkter
(logga in för att koppla)
Kul att du gillade bilden.
Jag gillade din serie med "Resan"
Bra bild idé.

När tror du att man får veta, ifall man kommer dit på testhelgen?
 
C.H.R.I.S.T.I.A.N skrev:
När tror ni beskedet kommer, om man kommer dit på
rovdagarna eller inte.

Ingen som fått besked ännu? Tycker att det borde bli
dags nu, i och med att testdagarna startar den 24e maj.
Någon som vet? Yo!
 
Idag kom min kallelse :D. Får ta å köpa en analog Canon nu då... Precis fått sålt min gamla Pentax...
 
Fick också svar... Dessvärre ett negativt sådant... Blev inte ens kallad... *besviken*

Men skolan ska ändå ha cred för att dom även skickar brev till dom som inte kom in... Samtidigt som de kallade personerna...

Vilket Gamleby inte gjorde förra året...


Lycka till Fredrik...
 
Fick en kallelse också.
Intressant uppgift.

Skönt att man åker bort en vecka imorn, ingen stress, nejdå ;)
 
Jag gick inte heller vidare...jag börjar tröttna på att få dessa brev...välkommen att söka nästa år.Lycka till ni som gick vidare!
 
Nej nej nej

Oj oj oj vad jag blev besviken, nix Henric, tack och hej. Lycka till alla ni andra!
 
Gick uppenbarligen och oerhört förvånande vidare... Blev med ens helt illamående av nervositet.

Hur ska detta nu gå?

Och en vettig analog måste också ordnas med. Jag som inte jobbat analogt på flera år...
 
tror de lade väldigt stor vikt på brevet.
kvaliteten på bilderna är så hög att ens inställning är avgörande.
får man igenom det i brevet går man vidare. tror jag.
 
Hej på er alla sökande!
Förstår era våndor, var med om det förra våren. Och kan kanske tillägga att det inte slutar där om man väl kommer in. Men att göra sitt bästa och att jobba hårt och tro på sig själv gör att man kommer långt (och kanske in på skolan)..
Provdagarna är roliga, men intensiva. Koncentrera dig på ditt eget och bry dig inte så mycket om vad alla andra gör. Det är egentligen viktigare än att leverera en super bra bild.
Lycka till och kanske vi ses till hösten :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.