Annons

Biskops-Arnö KY

Produkter
(logga in för att koppla)
Det här är helt vansinnigt, hela projektet styrs av en sjuklig nervositet. Man måste ju verkligen välja rätt bilder!
Men två veckor? Hur funkar det med påskhelgen och alla röda dagar? Ska bilderna inte vara framme den 18 april? Både 14, 16 och 17 är ju röda dagar!
 
räcker med poststämpel rätt dag. sen kan ansökan komma fram en vecka senare, det spelar ingen roll..
 
DESSA SJÄLVPORTRÄTT!!!!Jag blir galen, jag lyckas verkligen inte få till ett enda. Jag är som mest kritisk när jag skall fota mig själv och eftersom jag måste fota med självutlösare får jag inte skärpan där jag vill ha den.Dagarna bara rusar iväg.Hur går det för er andra?
 
Sahra G. skrev:
eftersom jag måste fota med självutlösare får jag inte skärpan där jag vill ha den.Dagarna bara rusar iväg.Hur går det för er andra?

kamera på stativ och ställ något, eller häng ett snöre i taket med tejp (som man kan flytta, eller bara riva ner) där du vill ha skärpan. det funkar för mig.
 
Skönt. Jag behöver inte tänka på dessa bilder längre.

Jag skickade in allt förra veckan.
Får väl se hur det går.

Det ska bli roligt att se era bilder efter den 18:e, om ni lägger upp den här på Fotosidan.
 
Så...

Nu har man skickat iväg ansökan... Dax att se över magsåren :)
Hoppas det går bra för er alla och att vi ses på provhelgen...
 
Äntligen Änligen har jag fått iväg mina bilder.Jag fick panik på slutet.Kameran lyckades jag smutsa ned sensorn så mycket att jag tvungen att lämna in, inga ideér-totalt blank i huvudet...så jag fick ta några självporträtt jag tagit för några år sedan.Inte alls som jag hade tänkt mig, men nu är de iväg skickade så nu är de bara att vänta på domen.Tänk om de blir självporträtten jag faller på då ger jag upp!!
 
oj vad ni är duktiga... hämtade ut mina sista printar från crimson i eftermiddags :-/ har förresten lagt upp några bilder jag tänkte skicka idag.

Jo det har varit jävla stressigt. Jobbat på dagarna och plåtat på kvällarna nu i veckan.

Mina självporträtt var rätt simpla att fixa då jag tog hjälp av mina kompisar att trycka på avtryckaren... Poserade och dom fick trycka när jag hadde bytt min pose typ. Kameran satt på stativ såklart.

Det här blir tredje året jag söker... har redan varit där på 2 provrundor... man börjar surna men det är rätt trevligt där egentligen.
 
Imorn ska jag skicka iväg min ansökan. Har funderat i flera månader på "om man kanske ska ta och söka" :D

sen väntar man självklart tills det sista...

viktor
 
Tanken att söka fotoskola slog mig på påsklördagen då jag såg en artikel om att det var sista inlämningsdag till högskolorna.
Biskop föll självklart på läpparna.
Men med så kort tid..., och bortlovad på saker på söndagen och måndagen...

Bilderna blev utskrivna på en färglaserskrivare :(
kameran är på verkstad så det blev arkivbilder, alla utom en som jag tog på tisdagen då jag lånade en kamera..

ujujuj, men jag vore ju överlycklig om jag fick komma på intervju....

man måste ju försöka

lycka till allihop.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.