P-E Claesson skrev:
Jag valde medlemskap utifrån uppladdning till kritikpoolen. Jag behöver inte serverutrymme.
Uppladdningen till kritikpoolen var avgörande för mitt medlemskap, nu hotas den möjligheten med indragningar. Det ÄR en försämring!
Och ja, det händer att jag får sämre tittningar på vissa bilder. Men i exemplet med tärnungen så tror jag det beror på att man inte ser vad det föreställer på thumbnailen, och ännu värre var det med nästa bild på kråkungen. Den hade jag själv problem att hitta bland thumbnailsen. Nu lärde jag mig även nått av detta, så man kan lära sig även av okomenterade bilder. Jag klagar inte över låga tittningar eller uteblivna kommentarer.
Jag postar heller inte varje dag, men jag vet inte när jag har de intensiva perioderna. Då kan det t.o.m. kännas frustrerande att vara tvungen att vänta en hel dag innan man kan lägga in nästa bild. Men när jag köpte mitt medlemskap så godtog jag den begränsningen. Hade man bara kunnat posta en bild i veckan (Ja, vi pratar fortfarande kritkikpoolen) så hade jag aldrig köpt mitt medlemskap.