FlyerOne
Aktiv medlem
Du pekar på fältet "Produkter" i överkanten på startsidan, och sedan klickar du på "Recensioner". Därefter klickar du på "Objektiv och filter" och sedan på "Zoomobjektiv". Fortsätt med att klicka på bokstaven "S" (för att nästan direkt komma till Sony). Sedan kan du stega dig fram genom sidorna eller klicka på "Sida 7" för att komma förbi alla Sigmaobjektiv som alfabetiskt kommer före Sony.Någon som vet hur man skriver in Sony´s nya kitobjektiv ""Sony 18-50 f3,6-5,6 Sam"" i objektivsamlingen kanske kan hjälpa till göra det ? Fattar inte hur man gör detta tyvärr så man slipper skriva obektivet varje gång.. kan ju inte heller lägga in det i kameraväskan då det objektivet vad jag ser inte finns registrerat...
Jag är tyvärr minst sagt dålig på detta med datorer tyvärr....
Det var väl enkelt?
Till sist behöver du veta att detta objektiv har zoomomfånget 18-55 mm, inte 18-50. Nu kan du hitta det här i Fotosidans objektivbank, där det är inskrivet som "Sony SAL-1855". Klicka på detta, och klicka sedan till slut i höger överdel av sidan som kommer upp på den länk som heter "Lägg till i min kameraväska".
Lätt som en plätt, inte sant?