arneri
Avslutat medlemskap
Mmm... nog för att det finns inflation men... :-(
Tur för Olympus att det finns fanatiker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mmm... nog för att det finns inflation men... :-(
Tur för Olympus att det finns fanatiker.
Så kanske är inte E-5'an så dyr ändå, om man jämför med E-3?
I Oly's sortiment är E-5 den helt klart bästa kameran - för mig.
Det är så jag tänker. I Oly's sortiment är E-5 den helt klart bästa kameran - för mig. Och jämfört med andra Oly produkter så tycker jag nog att den är prisvärd. Problemet är att andra tillverkare börjar se mer och mer lockande ut. Inte tillräckligt för att jag ska byta, men ändå så att jag är mer nyfiken på vad andra tillverkare håller på med än tidigare.
Kan bara hålla med, men ang priset på E-5an tycker jag att det är alldeles för högt.
Man kanj u spekulera i hur många som finns kvar i Olys lager av E-3an.
Rajala verkade för ett antal månader sedan att dumpa priset (< 10000 tror jag) på E-3orna för att numera inte ha några DSLR-kameror överhuvudtaget.
Ska bli intressant o se om priset sjunker på E-3orna. Men det dröjer nog ett bra tag innan Oly sänker sitt pris på E-5an, tyvärr.
Cyberphoto har återigen E-5an på ej prissatt, kanske ett omedvetet fel på deras websida.
/Arne
CompactFlash typ I/II (UDMA), SD minneskort (SDHC/SDXC kompatibel) Klass 6 eller högre rekommenderas för filminspelning
För våra videofilmande systemkameror så räcker även hyfsat snabba "vanliga" kort.
Hur snabbt e de då? För 720p?