T-Max 400
Aktiv medlem
Söderhamns-fotograf skrev:
Msåte man ha ett presskort för att få stå längst fram vid sen på en konsert?
Nej.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Söderhamns-fotograf skrev:
Msåte man ha ett presskort för att få stå längst fram vid sen på en konsert?
Damocles skrev:
Alltså, försöker du använda det som sådant och utger det som sådant gör du dig skyldig till urkundsförfalskning med straff upp till 2 års fängelse.
------
Men det är ett vanskligt område att leka med.
guldturbo skrev:
Hehe, Kenta, jag hoppas ni har fel ang kortets giltighet - urkundsförfalskning innebär att jag utger mig vara för en annan person..
Vidare så är det ingen som har sett kortet som detta företag utfärdar och kan därmed inte vara 100 på att kortet är falskt.
Anyways, jag tror att detta kort öppnar många dörrar även om det skulle vara falskt.
guldturbo skrev:
Hehe, Kenta, jag hoppas ni har fel ang kortets giltighet - urkundsförfalskning innebär att jag utger mig vara för en annan person..
guldturbo skrev:
Mitt personliga syfte med ett sådan kort skulle inte vara att glida förbi kön på cafe opera utan att komma in på mässor, kanske mygla mig in backstage och fota några celebs för att sedan sälja bilderna.
Jag menar att det "falska" kortet kanske kan vara en dörröppnare för fotografer/journalister som vill börja frilansa men har svårt att få in en fot i den tuffa branshen.
guldturbo skrev:
Jag menar att det "falska" kortet kanske kan vara en dörröppnare för fotografer/journalister som vill börja frilansa men har svårt att få in en fot i den tuffa branshen.
guldturbo skrev:
Att ta ut pengar med kortet borde ej
vara någor problem