jkene
Aktiv medlem
AnWi skrev:
Fick just en kreativ tanke
Får bilden bestå av tre eller fyra sammansatta bilder som beskriver ett förlopp?
Jepsipepsi. 2, 7 och 19 går bra också
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AnWi skrev:
Fick just en kreativ tanke
Får bilden bestå av tre eller fyra sammansatta bilder som beskriver ett förlopp?
mannbro skrev:
Är det OK att avslöja bilden eller ska jag vänta tills alla läxor är inlämnade?
jkene skrev:
När du och din partner har lagt upp och kommenterat varandra är dags att avslöja - inte förr.
jkene skrev:
Jepsipepsi. 2, 7 och 19 går bra också
AnWi skrev:
Vill bara säga att du lyckats mycket bra med din tolkning. Den är 100%-ig i mina ögon.
Kenneth, var det en månad vi hade på oss
/AnWi (med ångest. Har ingen bra lösning än...)
jkene skrev:
Fredag ringer klockan
Niels Jörgensen skrev:
4 timmar har jag nu tillbragt med att leta efter rätt ställe för min bildidé. Hittat ett par ställen som kom näre men ingen som var rätt.
Försöker igen i morgon.
Niels Jörgensen skrev:
4 timmar har jag nu tillbragt med att leta efter rätt ställe för min bildidé. Hittat ett par ställen som kom näre men ingen som var rätt.
Försöker igen i morgon.
Boop skrev:
Alltså detta är sannerligen svårt!! Jag funderar och funderar, men det enda jag kan komma på i huvudet är att Niclas satt mig på pottan!!
Det enda som kan rädda mig hjälpligt nu är hurvida vi får manipulera bilderna? Ordna med rekvisita osv?
HJÄÄÄÄLPP!!!
/
Bettan
PS jag har sett era inlämnade bidrag och jag tycker ni löst era uppgifter med bravur. Skall återkomma till dem när jag har lite mer tid! DS
Boop skrev:
Gör som vanligt... hehehehe... ja men jag manipulerar inte mina bilder om jag inte är ute efter en sådan effekt... Som tex i "betraktaren" här på FS..
Allt jag har i huvudet som skulle kunna funka för den beskrivning jag fick hör våren till, med allt som fötts och frodas.. nu DÖR ju allt... *hänger läpp*
Ahja, jag ska försöka lösa det efter bästa förmåga, men jag avskyr när det är stiltje i huvudet!! ))
/
Bettan