Helt OK!
Jag åkte dit på lördagen, kom dit ca 10:30 och väl uppe på plan 2 så möts vi av ett väldigt ordnat o lugnt kösystem, visst, det såg mycket ut, men det gick ganska snabbt trots allt kändes det som och det var jäkligt fina bilder på väggarna i "köfållan" som verkligen gjorde det till en av mina bättre köupplevelser så kudos till arrangörerna för att ha lyssnat på kritiken från i fredags!
Väl inne Så håller jag med om att det kändes som en stor fotobutik, själv är jag inbiten nikonist så jag saknade inga andra märken..
Gick direkt till NI och fick min bild "Lillebror" utskriven på deras Velvet fine art, visserligen bara i A3+ istället för A2 som utlovat, men hey, gratis är gott och kvaliteten på utskriften blev jag skitnöjd med rent ut sagt!
Hade sällskap av ett par fotofantaster från Borås in på mässan och medans dem gick på en uppskattad föreläsning om skönhetsretusch så besökte jag Fotosidans monter, kul o se at det var fullt ös på kaffemakinen och försäljningen av sprillans nya magasinet. Kul även att snacka ett par ord med David mellan han tog betalt för magasinet, verkar som det finns en del förändringar att vänta på portfoliodelen under året som kommer, kul!
Tråkigt att vi förlorade matchen mot Norge, och att de stavat mitt namn fel, men det är sånt som händer, och det var hur som helst kul att se min bild utställd, så än en gång, tack alla som röstade fram min bild "Winterwonderland" i kategorin Norden
I övrigt så var det en hektisk mässa med mycket folk och jag är redigt tom i skallen, men på det stora hela så tycker jag mässan vart godkänd, och att den kommer igen, då ännu större på nedre planet med betydligt fler och matnyttigare Workshops o seminarier!
mvh Johan
Ps. Alla utställningar förtjänar naturligtvis oxå at nämnas, en hel del fint där med nånting för alla skulle jag vilja påstå! Ds.