Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
Träff då den 8:e kl 13:00 Briggen =)
Skall bli kul. Man är ju inte bortskämd med sälskap då man fotograferar...
 
Om det regnar så kanske det blir problem för en del av er som tänkt komma, eller? Beror naturligtvis på hur mycket det regnar med såklart, men under däck råder det värme och torka :)
Har man bara kaffe med sig så överlever man det mesta, kan jag påstå som är skåning och dricker kaffe som om det vore livets vatten...
 
Hur är det med Sandviken då?

Finns det nån här i krokarna också? Tvåbarnsfar som man är (kanske tre snart...) så finns det inte så himlans mycket fritid över, så nåt på orten skulle man kunna tänka sig. Eller är "Gävlarna" mobila rentav?
 
Det är dem säkert, men så är inte jag....
Men har du två barn så ta med dem vettja =)
Jag är då van vid barn och dem kan väl följa med överallt? Inte stör det mig i vart fall. Själv har jag släpat runt på sex hundar ett par år...
 
Regnet stör då inte mig, men har vi tur så går det över till eftermiddagen.

Anders, gör som Hobbe föreslår om du har möjlighet.
 
Just nu är det lite för blött för min smak, men lugnar vädret ner sig lite tar jag en prommenad förbi Briggen...
 
Jag känner mig ytterst tveksam. Iofs så har jag en sydväst men jag är så less på att det alltid ska regna när jag ska gå på fototräff.
 
Äsch... Det är inte farligt lånt att gå i detta vädret. Ett väder vi i Skåne kallar för blidväder *BWAH*..... Nästan så man känner igen den Skånska sommaren - fast utan fjärilar då förstås..... =) Nu skall jag skynda mig. Vi ses vid Briggen....
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.