Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är det säkert :)
Jodå. Jag tror nog att man kan få henne att sätta sig på lokets panna... Får hon hon bara för personalen så.....
 
Den här eller nästa söndag passar bra för mig. Kanske går det att få Dan att elda lite i pannan också eller skotta lite kol kanske ...
 
Hej

Ja ni som vill komma får ju bestämma vilken söndag som passar bäst. Jag har ju lyxen jag att det alltid passar mig =)
Är det tänkt att Dan skall ta med sig eget kol? =)
 
Det är samma för mig, söndagsledig fram till i Februari.. Så varför dra ut på plågan? Ska vi bestämma att vi tar det nu på söndag då? vid 12 tiden? Är det bra väder kan man ju börja ute..

//Danne, tar med kol och ångar upp.. :)
 
Jag kan då köra på nu på söndag redan.

Bra att du tar med dig kol. Var orolig där ett tag att jag skulle behöva ta med mig det =)

Spikas söndan så hör jag med lite modeller =)
 
Ah... OKI... Jag är ju smått förvirrad så ibland blir det en extra fråga om det mest elementära :) Vill ju inte missa vilken tid....
Tolv är jättebra för mig...
Skall bli kanonkul....
 
Har jag förstått det här rätt nu?

Järnvägsmuseet Söndag 23/1 kl. 12:00

I så fall dyker jag nog upp.
 
Solen skiner, batterier, film och jag är laddade :)

Sa 11 från första början, men 12 funkar bra det också. Då får man ju en timmes mer sömn i kroppen.

Vi ses om en stund.
//Danne
 
En annan tänker ju sticka iväg nu så man får en del pixlar ifred... Hehehehehe - går ju in som pensionär kom jag på. Halva priset det.... Jisses vad det är skönt att vara 36 år GAMMAL....
Oj oj oj.... Hoppas nu bara få krafter så jag orkar resa mig från min gungstol...
Annars om ni ser en lagom tokig gubbe som sitter i en gungstol och skriker:

-A men for hunnan, de é väjl baura ti o drau....

Då e de baura lilla jau som sidder fast i stoulen :)

Var väl mötta !

Hobbe

Dan. Jag har köpt med mig 35ton kol. Tror du verkligen att det kommer att räcka?
 
Haha, du har samma tanke som mig alltså.. :) Tänkte också smita iväg lite tidigare men hålla mig ute tills klockan blir tolv..

30 ton, tja.. Någon lite rökpuff lär vi väl kunna fixa i alla fall.. Frågan är om det räcker hela dagen bara.. :)

Jag letar efter gungstolen när jag kommer dit. :)
 
Trevlig stund på Järnvägsmuseet. Jag har ju tur som skall dit igen i dagarna. Får väl köpa ett ÅRSKORT då ;o) och klura ut hur Tanyamodellen fungerar.... *BWAH*

?Mupp? Vad menade hon med det... ?

MVH

Hobbe
 

Bilagor

  • tufftuff2.jpg
    tufftuff2.jpg
    21.5 KB · Visningar: 416
Nääe, för hon kan ju inte ha pratat om den här killen.. :-D
 

Bilagor

  • img_2353.jpg
    img_2353.jpg
    21.9 KB · Visningar: 411
hahahaha! Hobbe, vad fan ska du plåta där?
skitbra ögonblicksbild... hade varit ännu bättre om det stått "Damernas" på dörren.

;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.