Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
Oj va kul :)

Är inflyttad Skåning sedan Augusti, men inte haft tillgång till internet igen förrän för drygt en månad sedan.
Tycker det vore jätteskoj att träffa andra fotografer och få lite intryck...
När skall ni ha nästa träff?

Hobbe
 
Är man diskad om man bor några mil bort?!

Skulle gärna åka ner till Gävle, eller trakterna däromkring för en fototräff. Kanske till någon bruksmiljö eller liknande för en dag med kameran och trevligt sällskap. Som nybörjare har jag mycket att fråga om och prova, så det vore himla skoj!

Finns ju även en hel del härliga miljöer häruppe med, tex fäbodar, osv, så finns intresset kan jag "tota" ihop något!

Å jag kommer garanterat...;o))
Mvh
Elisabeth
 
Som nyinflyytad är det bara Högbo Bruk jag känner till. Vad som mer finns har jag ingen aning om. Går det bara buss eller tåg så kan jag ta mig vartsom. Vore kul att fotografera tillsammans med andra.
 
Det vore ett tacksamt avbrott i hemtenteskrivningen! Men underligt att de inte satt ut någon tid... Och gäller utställningen för allmänheten eller är det bara inbördes beundran inom klubben?
Well, en promenad dit mitt på dagen kan väl aldrig skada. Tack för tipset!
 
Hej

Ja, vet jag bara en tid så är det klart man kommer :) Bor i Bomhus och det är ju en bit att åka på vinst/förlust om man inte har en tid för det... Mig känner man alltid igen. Så praujtar jau joo skaujnska :eek:*)***
 
Jag var och spanade lite på Slottet i går, en del justa bilder och liiite värvningsförsök till fotoklubben var det ju ... också.
 
Jo det vore ju kul, tror att vi har några stycken 20D här som skulle behöva testas lite tilsammans ...

Själv så kan jag inte den här helgen och i veckorna så jobbar jag på alla dygnets ljusa timmar.
 
Åhåå en liten grupp fotointresserade från mina hemtrakter! :)
Skulle vara skoj att haka på er ut o fota, fast jag är ju 08:a nu tyvärr...
Ett tips har jag till er dock - ta er till Hofors o kika på min utställning på Hanssons Konditori, den pågår fr.o.m nu samt hela December.

Välkomna :)
 
--------------------------------------------------
Maria Wiberg skrev:
<ironi>Vad fint att Linn blir uppskattad för sitt utseende och inte för hennes fotografiska kunnande eller personlighet.</ironi>
--------------------------------------------------

- Som sann konstnärlig fotograf, har jag koll på det estetiska i första hand, vad jag kan avbilda med min kamera, om sedan någon har ett fotografiskt kunnande eller har en fin personlighet är inte bedömt på bara 1/30 dels sekund!
För det behövs ett stativ och mycket, mycket längre tid, ha-ha.
 
Åh nej, jag missade den.. igen!!

Har haft allt för fullt upp med privatlivet dom senaste veckorna.

Blir det någon mer träff snart? Vill ju snacka foto och stirra lite på era 20Dn ;)

Kanske kunde passa på och göra någon rolig fotoexkursion nu medans det snöar och inte är kolsvart vid lunchtid?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.