Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
Fru blad saknar tyvärr fortfarande magasin, så för tillfället är hon mest dövikt att släpa omkring på..
 
hmm..

Va? ska ni ha en träff i Gävle? Nu har ja inte läst allt, men det verkar som ni pratar om lördag kl.12. Då är det möjligt att två personer från Borlänge oxå dyker upp :)
 
Ja, det är tal om lördag 12.00 på Kafé Spegeln vid gamla Silvanum. Willkommen bei uns! Hittar två Borlängebor dit?
 
_mono_ skrev:
Ja, det är tal om lördag 12.00 på Kafé Spegeln vid gamla Silvanum.

Hmmm, ligger inte Café spegeln vid den gamla biografen spegeln? Inne i stan vid Mc Gills typ..

Café Bogården heter den vid Silvanum, enligt Eniros sida...

Båda alternativen är helt okey för mig, närmare till naturen från Silvanum, om någon har kameran med sig..

//Danne,
 
Fel fel fel! =)
Eller... både fel och rätt.
Det finns två speglar numer.
Café Bogården är ett litet vitt hus 75 meter närmare högskolan.
Spegeln öppnade kafé (och Konstcentrum utställningshall) i Silvanums lokaler när det (skogsmuseét) klappade igen.
 
En härlig fotolördag tycks stunda. [ironi]
Det ser bara gråtrist och regnigt ut...
Jag hoppas att ni vågar ge er ut i alla fall!

12:00 på Kafé Spegeln vid gamla Silvanum alltså!
 
BUUUHÄÄÄÄÄÄ!!!!!

Det regnar ju..
Kan ju garantera att om jag nu cyklar från brynäs till Silvanum i regnväder och det inte är någon där när jag kommer fram, att jag kommer att bli lätt upprörd..

//Danne, kommer lite sent, måste äta lite..
 
slas - Jag går från öster i samma regn så du o jag kommer iaf att vara där.
Jag känns igen på min söndersnutna näsa, mina feberröda ögon, min svarta långa jacka samt mitt gigantiska paraply.
 
Hehe, låter bra det..
Jag har min supersnygga Slas-kepa på mig under regnstället.. Lång smal med glasögon.. Ser troligen aningen trött ut också..
 
Så har vi då haft vår tredje? träff i Gävle med folk från fotosidan. Tyvärr lite tråkigt väder, men hummöret var på topp ändå.

Det spisades gott fika, pratades om foto, teknik, utrustningar, arbete/skola och om vad vi kan hitta på vid framtida träffar.

Några av oss fastnade på bild också, (fattas 2)..

Vi ses på nästa träff..
 

Bilagor

  • silvanum.jpg
    silvanum.jpg
    33.1 KB · Visningar: 391
Du är snabbare än en huggorm!
Fniss!

Vi hittade rätt där på brynäs och jag kom hem till eastside utan att behöva fälla upp parasollet!
 
hoppas alla kom hem helskinnad. Jag kan ju säga att snowboard filmen var riktigt bra och resan hem gick bra, vore kul att ses igen nått tag!

/THomas
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.