Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
Nå... HAR ni träffats idag? Jag har jobbat tills nu och varit lite sur över att jag missar alla tillfällen som ges. [muttrar]

Svårt att få ihop oss i Gävle verkar det som.. Jag saknar ju fortfarande kamera så det känns inte sådär väldans skoj att gå ut och fota.. :)

Jag

Tror vi måste bestämma i relativt god tid för det ska funka för alla. Vad säger ni? en helg är ju defenetivt bäst för alla tror jag? så vi hinner få ljuset kvar. Vad sägs om nästa helg, lördag den 6 nov?

/T

Kan vi inte kolla efter typ i ett par dagar så bestämmer vi närmare på typ senast torsdag. Förslag på vart vi ska träffas?

Jag tycker - vems förslag det nu var - att träffas på Kafé Spegeln vid gamla Silvanum är ett gjutet förslag. Fika, konstutställningar, boulongern, kyrkogården (antagligen fylld av massor med ljus eftersom det är allhelgona) alldeles i närheten...

All helgona-tema??? På oss?
Jag tycker vi försöker träffas, kort o gott... Avancerade tema kan vi kanske ta sen. Det verkar svårt nog att få se vilka det är som fotar i den här byn.
PS: Kafé Spegeln och Konstcentrum är öppet mellan 12-16 på lördag o söndag.

man blir lätt entusiastisk när det händer, bättre vi träffas först. kanske om vi ses runt en klockan 12 då på spegeln?

_mono_ skrev:
Slas - ta och skriv in "fototräff" i kalendern så är du därmed uppbokad...
Inga undanflykter.

Hehe, det blir ju min tredje Gävleträff i år då, tycker mest det verkar vara andra som kommer med undanflykter.. :)

Har noterat 12:00 på Café spegeln nu..

//Slas, som nyss fick veta att kameran 'kanske' dyker upp och 2-3 veckor.. :-/

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar