Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
Blev det något?

Jag råkade försova mig, hade visst stängt av klockan i sömnen :-/

Hoppas ni hade roligt iaf! :)
 
njaa... 3 stycken var vi, Inge mer fototräffar för min del nu, kanske springer man på någon av er i vinter istället.
 
Så går det när en massa tankspridda människor ska med (till exempel jag) som inte ens kommer ihåg eller gör annat :-(
 
Nästa gång SKA jag komma! ;)

Har tänkt flera dar (eller veckor snarare) nu att jag ska ta en tur i Bolougnern och se om man kan hitta något intressant. Någon som har lust att hänga på?

Och nån som vet när solen kan tänkas titta fram lite grann?
 
zippedee skrev:
Nästa gång SKA jag komma! ;)

Har tänkt flera dar (eller veckor snarare) nu att jag ska ta en tur i Bolougnern och se om man kan hitta något intressant. Någon som har lust att hänga på?

Och nån som vet när solen kan tänkas titta fram lite grann?

Klart man hänger om (nu var det där med att komma ihåg också :p) måste juh testa IR filtret och lite sånt... så sol behöves, iaf en himla massa ljus.
 
Ok då! En gång till kan man väl prova. Kanske ska vara inne igen, utifall det blir dåligt väder.
Vad tror ni om nya Café Spegeln i Silvanums gamla lokaler. Där är det knappast mycket folk, men gott kaffe samt konst- och designutställningar. Bara ett förslag....
 
I'm on!

Ska vi ta med oss kamerorna? I fall ja så hoppas jag det blir i slutet på nästa vecka som tidigast för jag måste skicka iväg min 300D på lagning imorgon :(
 
Spegeln är ju kanon! Och gott kaffe har de som sagt! =)

Dessutom har konstcentrum en ny (foto-)utställning nu. Perfekt vid dåligt väder.
 
halloj!

Har pratat med linn lite privat och jag går över hit istället! Jag är gärna på jag med, bor dock inte i gävle men jag har bil och kan ta mig dit på en timme! Min Audi rymmer totalt 5 pers inkl mig själv, vi kan lätt dra iväg någonstans att plåta, jag kan bäst på helgerna och redan nu till helgen så kan jag inte, är i stockholm på jobb. Jag bevakar forumtråden så ni får bestämma när var och hur! hade super alla!
/Thomas
 
Till helgen kan inte jag iaf (ska också till tokholmen).

Tänkte passa på att tipsa er Gävlebor om att westerlunds har rea på massor av saker b la fotoväskor! Köpte själv en jättefin (stor) Hama väska för 50kr! ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.