Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotokompis i Gävle?
- Trådstartare zippedee
- Start datum
Slas
Aktiv medlem
violator skrev:
Någon som tänker gå på Länsmuseet på onsdag
Mats, du kan ju komma förbi F276 så kan vi traska dit tillsammans på Onsdag. Bara jag är därifrån innan 17:45 är det lungt för mig..
Slas
Aktiv medlem
I morgon den 6/10 klockan 17:15 -> ca 17:25 står det två ståtliga killar i 30 års åldern till höger utanför entren till Länsmuseet i Gävle.. Själv är jag iklädd grå fleacejacka och glasögon.. Har du lust att hänga på är det bara att komma och säga hej, vi bits inte..
Vad händer då? Jo..
18:00 Vernissage
Fem decennier. Foto: Torbjörn Andersson.
Invigs kl 18.30 i närvaro av konstnären.
19:00 Föreläsning
Fotograf Torbjörn Andersson berättar om sina
fotografiska äventyr och uppdrag under fem decennier.
http://www.lansmuseetgavleborg.se/
Vad händer då? Jo..
18:00 Vernissage
Fem decennier. Foto: Torbjörn Andersson.
Invigs kl 18.30 i närvaro av konstnären.
19:00 Föreläsning
Fotograf Torbjörn Andersson berättar om sina
fotografiska äventyr och uppdrag under fem decennier.
http://www.lansmuseetgavleborg.se/
Kalaspuffen
Medlem
Kul att det finns flera foto intresserade i Gävle trakten. Själv flyttade jag hit i mitten på Maj månad och jag har varit foto intresserad sedan 1998, men har inte varit så aktiv i mitt plåtande.
Det skulle vara skoj att träffa flera med samma intresse.
Själv kommer jag att gå en fotokurs som startar den 20 Oktober och som går i Studieförbundets vuxenskolans regi. Vet ej om det finns platser kvar till kursen men ni kan alltid ringa och kolla på Tel:188120
Det skulle vara skoj att träffa flera med samma intresse.
Själv kommer jag att gå en fotokurs som startar den 20 Oktober och som går i Studieförbundets vuxenskolans regi. Vet ej om det finns platser kvar till kursen men ni kan alltid ringa och kolla på Tel:188120
Slas
Aktiv medlem
Kalaspuffen skrev:
Letade kurser förut med hittade inget då.. 8 platser är kanske redan upptagna? Kölista står det på webbplatsen, kan man gissa att det är fullt redan då?
http://www.sv.se/sok/detalj.asp?ArrID=556610&iSearchID=402148
Kalaspuffen
Medlem
Dan: Pratade med personen som är ansvarig för fotokursen hos SV igår och det hördes som att det fanns en/två platser kvar.
Kontakta Ann-Helen på SV 188120, så får du ett snabbt besked.
Kontakta Ann-Helen på SV 188120, så får du ett snabbt besked.
_mono_
Aktiv medlem
Idag är det måndag - vilket innebär att söndag redan varit.
Vad sägs om en träff på söndag den 17 oktober kl 1300 vid fontänen/statyn vid Tant Grön (inte 'gudinnan, 'fnasket i plasket' utan den stora runda/höga saken vid uteserveringen)?
Medtag en röd ros i knapphålet och varma vantar.
Vad sägs om en träff på söndag den 17 oktober kl 1300 vid fontänen/statyn vid Tant Grön (inte 'gudinnan, 'fnasket i plasket' utan den stora runda/höga saken vid uteserveringen)?
Medtag en röd ros i knapphålet och varma vantar.
_mono_
Aktiv medlem
Jag är så jäkla sopig. Eller gammal.
Jag lider hur som helst av konstant minnesförlust verkar det som. Jag är uppbokad på en kurs i helgen (i Uppsala) och kan således inte befinna mig på den mötesplats jag föreslog på söndag.
Men jag hoppas ni får en trevlig dag med vantar o kameror.
Next time... Tredje gången gillt brukar det ju heta.
Jag lider hur som helst av konstant minnesförlust verkar det som. Jag är uppbokad på en kurs i helgen (i Uppsala) och kan således inte befinna mig på den mötesplats jag föreslog på söndag.
Men jag hoppas ni får en trevlig dag med vantar o kameror.
Next time... Tredje gången gillt brukar det ju heta.
Ambre
Aktiv medlem
_mono_ skrev:
Jag lider hur som helst av konstant minnesförlust verkar det som.
Jag har samma problem ;-)
Jag har nog glömt detta imorrn eller nått redan.
Kalaspuffen
Medlem
Det skulle vara kul att träffa de som kan nu i helgen, men p.g.a. jag och min sambo i skrivande stund väntar att barnet skall komma så får jag skjuta upp det.
Det kommer som sagt fler tillfällen.
Det kommer som sagt fler tillfällen.