Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotokompis i Gävle?
- Trådstartare zippedee
- Start datum
Hobbe
Aktiv medlem
En annan vart ju så trött på att fotografera efter en heldag på ett fält bland massa får och hundar så jag sa till mig själv på skarpen då jag kom hem på kvällen:
- Jag tar inte ett enda jävla kort till idag!
Säkrast att lyda mig då jag vet vilket hemskt humör jag kan få annars =/ *ASG*
- Jag tar inte ett enda jävla kort till idag!
Säkrast att lyda mig då jag vet vilket hemskt humör jag kan få annars =/ *ASG*
Midhrafn
Aktiv medlem
Ganska missnöjd, dom ideer jag hade sprack. Det var mer folk än man trodde som var ute för att kolla. Strögetkvällarna måste ha smittat av på folks intresse. Led oxå av kass mage, jävla McDonalds. Vart dock några hyfsade bilder men inget spektakulärt. Next time....om jag inte jobbar då förstås.
Bilagor
Ambre
Aktiv medlem
zippedee skrev:
Är det förresten någon som vet om man kan låna/hyra en fotostudie nånstans i Gävle? Har hört om det förut men kommer inte ihåg några detaljer alls tyvärr.
Undrar jag med?
zippedee
Aktiv medlem
Midhrafn skrev:
Var det bra drag vid ICA Maxi. Jag var speciellt ute efter att fota burnouter men missade ganska mycket pga trängsel eller att man inte hann fram.
Kanske var mer sånt vid Maxi?
Du skulle du absolut varit vid Maxi, många som köpt skitdäck bara för att burna. Själv åkte jag med i en Supra och den börna rätt bra också, utan skitdäck.. dyr historia
Slas
Aktiv medlem
En andra chans att fota bilar (nåja) kommer nu på lördag. Hemlingby LådbilsRally 2005 http://www.collage-reklam.com.
Kan bli hur kul som helst, tittade på RedBulls lådbilsrally i Stockholm förra sommaren, massor av skoj och många bra fototillfällen.
Om någon känner till ett klockslag när det hela börjar så får dom gärna skriva en rad här.
Kan bli hur kul som helst, tittade på RedBulls lådbilsrally i Stockholm förra sommaren, massor av skoj och många bra fototillfällen.
Om någon känner till ett klockslag när det hela börjar så får dom gärna skriva en rad här.
zippedee
Aktiv medlem
Slas skrev:
Någon som varit vid CH och fotat idag?
Jag hinner nog inte ner föräen branden är släckt.
Varit ner och kikat lite bara. Såg ett par stycken gå runt och fota. Tyvärr har jag själv ingen tele som räcker på det avståndet.
opejo
Aktiv medlem
Slas skrev:
Någon som varit vid CH och fotat idag?
Jag hinner nog inte ner föräen branden är släckt.
Senaste jag hörde så kommer det nog ta hela natten innan det är släckt.
Har själv inte heller haft tid att gå dit och titta idag.