Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
En utflyttads ord i min gamla favvotråd.

Hej! Såg tråden på 'förstasidan'... Letade efter den igår för att se vad gävleborna hade för sig, men hittade den inte! =)
Jag har flyttat till sthlm nu o här finns det grejjer att fota så det räcker o blir över! Jag ser med stor spänning fram mot vad sommaren har att erbjuda!
Ha det gott allihopa.
 
Så trevligt med lite sällskap..

Lördag 26/3, 10:30 på bron vid strömvallen (idrotsplatsen, typ på mitten av Boulongern (tillägnat skåningen :)) Ett steg närmare centrum än kraftverksbron alltså..

Själv har man suttit inne och försökt bota en förkylning och tittat på hur snön har smält bort. Tänkte ta och traska iväg mot måsberget idag (vid OK-Brynäs typ) om någon timme.

Om någon hinner se detta och har tid över så finns jag på 070-6971879
 
Uj vilket väder..

Hittade lite mossa som det droppade vatten från, gnistrade så fint i solskenet.. Efter att ofrivviligt ha åkt på rumpan 2 meter nedåt för en sten kom jag fram och fick den här bilden.
 

Bilagor

  • img_2681.jpg
    img_2681.jpg
    28.5 KB · Visningar: 322
Vackert Dan, 10:30 passar åtminstone mig bra, roligt om det bli några fler som dyker upp, och vädret det verkar bli lika bra i morgon också.
 
Ujuj.. sa jag 10:30... är väl bäst att jag genast kastar mig i säng alltså..

Vi ses i morgon..
 
Klart att vi skall köra på =) Strålande väder för en Skåning. Det är detta man är van vid....
 
Hehe..
Nåja det regnar i alla fall inte.. Har jag lyckats släpa mig upp ur sängen så ska jag ta mig ut och fota lite också..

Vi ses i parken.. :)
 
Det blev väl mest kamera och fågel-prat. Vi var ute lite drygt 2 timmar och Hobbe var som vanligt den som var mest inspirerad att ta bilder.

Jag tog totalt fem bilder, varav jag skrotade två på en gång, här är en av de som blev kvar.
 

Bilagor

  • img_2708.jpg
    img_2708.jpg
    48.8 KB · Visningar: 290
Suttit med canonservice nu, blivit runt skickad till 7 personer och sen nu,efter en halvtimme, fått meddelandet att dom ska ringa upp sen. ;)


Så jag vet inte, om en vecka högst? Deras kostnadsförslag var lite väl saftigt så jag får lov att köra på enbart manuellt ett tag framöver.
 
Hahahahahahaha... Ja Olympus lämnade kostnadsförslag till mig. Det kostade mer att laga min kamera än att köpa en ny i stort sett (2500) så jag får trixa med zoomen...
Men eftersom man kan köra manuellt (har jag hört) så är det bara att fundera ut en passande dag =)
De andra som brukar vara med hakar säkert på under dagens lopp o vill vara med dem med. Bara vi hittar en bra dag... Måsberget verkar inte vara dumt att träffas på?
 
zippedee skrev:

Vart ligger Måsberget? *rodnar då hon misstänker att det ligger väldigt nära där hon bor*

[/url]

Måsberget ligger på andra sidan vägen från Konsum Seglet och Måsbergets IP ligger mitt emot OK Brynäs.


Och i fall det blir en träff hänger jag på :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.