Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
Bilentusiasterna är tyvärr lite mer glada i sena kvällar. Precis hemkommen och vill sova.
 

Bilagor

  • cruising.jpg
    cruising.jpg
    41.7 KB · Visningar: 313
Verkligen tråkigt väder nu, och jag som precis fått min 350D! Illa! *S*

Blev det några bra bilbilder då? Såg flera stycken som sprang runt vid maxi och fotade, men själv hade jag ingen kamera då :-/
 
En annan vart ju så trött på att fotografera efter en heldag på ett fält bland massa får och hundar så jag sa till mig själv på skarpen då jag kom hem på kvällen:

- Jag tar inte ett enda jävla kort till idag!

Säkrast att lyda mig då jag vet vilket hemskt humör jag kan få annars =/ *ASG*
 
Hoppas du låter fingrar och ögon vila nu då Hobbe, vill ju inte att du ska få träningsvärk!


Är det förresten någon som vet om man kan låna/hyra en fotostudie nånstans i Gävle? Har hört om det förut men kommer inte ihåg några detaljer alls tyvärr.
 
..och jag blev magsjuk på kvällen.. :-/ så det blev ingen cruisig-bilder för mig. Får vänta till hösten med det istället.
 
Ganska missnöjd, dom ideer jag hade sprack. Det var mer folk än man trodde som var ute för att kolla. Strögetkvällarna måste ha smittat av på folks intresse. Led oxå av kass mage, jävla McDonalds. Vart dock några hyfsade bilder men inget spektakulärt. Next time....om jag inte jobbar då förstås.
 

Bilagor

  • serve-and-protect.jpg
    serve-and-protect.jpg
    44.4 KB · Visningar: 415
Var ingen av er vid ica maxi och fotade? Var ju så många som knatade runt med stativ och riktiga kameror där.
 
Var det bra drag vid ICA Maxi. Jag var speciellt ute efter att fota burnouter men missade ganska mycket pga trängsel eller att man inte hann fram.
Kanske var mer sånt vid Maxi?
 
Midhrafn skrev:
Var det bra drag vid ICA Maxi. Jag var speciellt ute efter att fota burnouter men missade ganska mycket pga trängsel eller att man inte hann fram.
Kanske var mer sånt vid Maxi?

Du skulle du absolut varit vid Maxi, många som köpt skitdäck bara för att burna. Själv åkte jag med i en Supra och den börna rätt bra också, utan skitdäck.. dyr historia :D
 
En andra chans att fota bilar (nåja) kommer nu på lördag. Hemlingby LådbilsRally 2005 http://www.collage-reklam.com.

Kan bli hur kul som helst, tittade på RedBulls lådbilsrally i Stockholm förra sommaren, massor av skoj och många bra fototillfällen.

Om någon känner till ett klockslag när det hela börjar så får dom gärna skriva en rad här.
 
Någon som varit vid CH och fotat idag?

Jag hinner nog inte ner föräen branden är släckt.
 
Slas skrev:
Någon som varit vid CH och fotat idag?

Jag hinner nog inte ner föräen branden är släckt.

Varit ner och kikat lite bara. Såg ett par stycken gå runt och fota. Tyvärr har jag själv ingen tele som räcker på det avståndet.
 
Slas skrev:
Någon som varit vid CH och fotat idag?

Jag hinner nog inte ner föräen branden är släckt.

Senaste jag hörde så kommer det nog ta hela natten innan det är släckt.

Har själv inte heller haft tid att gå dit och titta idag.
 
Gick förbi i närheten igår, är helt avstängt rätt stort område, rykte fortfarande igår kväll... har ingen rolig tele så jag strunta i det.
 
Oj, så många...?

Oj, så många kring Gävle? Det är ju helt otroligt. Jag som trodde jag var själv... jag syns ofta med en fetvagn med två ungar i och kameran i handen.
 
Hjärtligt välkommna till Centralhotellet i Gävle.. :-/
 

Bilagor

  • ch.jpg
    ch.jpg
    28.6 KB · Visningar: 316
Hur är det med Gävlefotograferna.. Låter ni lutarna smattra? Är det dags att ta en fika igen, eller kanske en fotoexpedition?

Bifogar studenter i uppförsbacke. :)
 

Bilagor

  • img_3158fs.jpg
    img_3158fs.jpg
    49.8 KB · Visningar: 281
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.