ANNONS
Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
Sen så är det ju bilutställning vid köpis 27/8 10-16 och så crusing på kvällen inne i Gävle.

Å-draget drar igång på helgerna i september också med lyskväll den 3/9 då det tänds marshaller längs hela gavleån.

och Järnvägsmuseets dag är den 10/9 (skrev fel ovan)
 
Bilutställning låter givet så länge man inte jobbar.

Låter intressant med ljuskväll osv, har inte hunnit uppleva den här tiden på året i Gävle ännu. Kul att det händer något iallafall!
 
Blev inget Valbo för mig.
Rullar ner på stan nu däremot.

Fast det kanske är svårt att hitta varandra.. :)
 
Vart inget för mig heller, har även blivit "övertalad" att lämna kameran på hyllan ikväll. Det blir lite kärringvin och Cheers istället.

Trevlig helg allesammans.
 
Vädret var lyckat, mycket bilar var det och många fotografer såg jag, ingen jag kände igen dock, men det var trevligt ändå ;-)
 

Bilagor

  • caddy58.jpg
    caddy58.jpg
    50.5 KB · Visningar: 408
Sist när det var lyskväll så var det lite show och en jävla bunt marshaller, fyrverkerier var nog nån vecka senare _tror_ jag, kan ej komma ihåg att jag hört/sett några just den kvällen... naturligt ska man dit och fota även denna sväng och ta ännu bättre bilder än förre gången ;-)

btw, GD ville inte ha mina bilder för dom hade egna fotografer, dock tyckte jag de dom publicerade var ganska lama bilder, deras problem ;-P
 
Jag kommer att kuta runt och fota ikväll iaf, nån mer som ska ut? Ser ni nån långhårig brillorm med jeans och grå tröja bärandes på kamera/stativ finns det en chans att det är jag ;-)
 
Jag åkte förbi direkt efter bröllopet, vid tretiden på natten. Var några marsaller som brann fortfarande, men det var inte värt att lämna bilden. :)

Fina bilder Andreas..
 
Nästa gång det blir nått större evenemang får vi väl försöka samordna nån fotonörd-träff tycker jag :)
 
Kanske nått lite större, inte så säker på alla så många gillar Marduk, sen är det nog dessutom fotoförbud där ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.