Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotokompis i Gävle?
- Trådstartare zippedee
- Start datum
violator
Aktiv medlem
Hobbe skrev:
Aha.. Så det är någon form av klubb? b hehehe
Skojar bara...
Kanske sånna där trainspotters ...
Hobbe
Aktiv medlem
Hehehehehe.... Sådant uppskattas =)
Nästa gång har jag en fundering över att göra det lite svårt för oss... Kan vi inte ha något i stil med "Dagens utmaning"... ?
Alla skall fotografera samma motiv, men på sitt eget sätt och därefter så presenterar vi resultaten. Inga priser eller placeringar. Så har vi ett rullande chema på vilken stackare som skall komma på nästa uppdrag?
Blir kanske lättare att få saker och ting samlat då plus att man lär sig av varandra samt har jäkligt kul under tiden:
-Men jisses, fattar du väl att i detta ljuset skall du ju ha ett rött paraply med gröna prickar på som reflektor.... Det är ju elementärt vetande...... hehehehehehehe....
Nästa gång har jag en fundering över att göra det lite svårt för oss... Kan vi inte ha något i stil med "Dagens utmaning"... ?
Alla skall fotografera samma motiv, men på sitt eget sätt och därefter så presenterar vi resultaten. Inga priser eller placeringar. Så har vi ett rullande chema på vilken stackare som skall komma på nästa uppdrag?
Blir kanske lättare att få saker och ting samlat då plus att man lär sig av varandra samt har jäkligt kul under tiden:
-Men jisses, fattar du väl att i detta ljuset skall du ju ha ett rött paraply med gröna prickar på som reflektor.... Det är ju elementärt vetande...... hehehehehehehe....
Hobbe
Aktiv medlem
violator skrev:
Kanske sånna där trainspotters ...
Försökt vara en sån där train spotter, men orkade inte spotta på mer än de fyrtio första tågen som passerade, sedan tog saliven slut... =/
Hobbe
Aktiv medlem
Ja du Dan... Jag tror att modellerna ville ha det på det sättet. Dem är väl blyga för dig så dem tog en dag det inte passade dig... Jag lovar att jag skall ta hand om dem åt dig och hälsa så gott från dig....
(Får kanske akta sig för vad man skriver då många är medlemmar på FS)
(Får kanske akta sig för vad man skriver då många är medlemmar på FS)
Hobbe
Aktiv medlem
Hej
Jag var en aning försenad. Blev enda fotograf där... Modellerna satt en bit avsides då det hade blivit en konsert inbokad i cafédelen dem inte hade medellat om. Vi fotograferade därför i trappen till dess insläppet till Petsson och Findus startade runt 14:30... Därefter blev det fotografering utomhus medan vi gick ner till tågstation...
Några modeller uteblev och några fotografer så vi blev inte så många i slutänden...
Jag var en aning försenad. Blev enda fotograf där... Modellerna satt en bit avsides då det hade blivit en konsert inbokad i cafédelen dem inte hade medellat om. Vi fotograferade därför i trappen till dess insläppet till Petsson och Findus startade runt 14:30... Därefter blev det fotografering utomhus medan vi gick ner till tågstation...
Några modeller uteblev och några fotografer så vi blev inte så många i slutänden...
Hobbe
Aktiv medlem
Måste ju passa på att flika in en kommentar här =) Har redan sprungit runt i Gävle iklädd en tunn t-shirt och tycker det är skitvarmt ute.
Bor ju i Bomhus och folk klagar på att det blåser?
Då skulle dem ha bott där jag bodde förut, på den Skånska myllan ute på Österlen. Där BLÅSER det... Där nere är ju luften betydligt fuktigare också och med vind på det så blir det kallt ända in i märgen. Så kan nog påstå att idag har varit i känslan för mig, som en hyffsat bra sommardag i Skåne =)
Säg bara en tid och plats vi träffas i Bolougnerparken så är jag där...
Bor ju i Bomhus och folk klagar på att det blåser?
Då skulle dem ha bott där jag bodde förut, på den Skånska myllan ute på Österlen. Där BLÅSER det... Där nere är ju luften betydligt fuktigare också och med vind på det så blir det kallt ända in i märgen. Så kan nog påstå att idag har varit i känslan för mig, som en hyffsat bra sommardag i Skåne =)
Säg bara en tid och plats vi träffas i Bolougnerparken så är jag där...