Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
Man kunde kanske tro att det var personalen,
men det var faktiskt inte det denna gång :)
 

Bilagor

  • hund.jpg
    hund.jpg
    40.2 KB · Visningar: 391
Hehehehehe.... Sådant uppskattas =)

Nästa gång har jag en fundering över att göra det lite svårt för oss... Kan vi inte ha något i stil med "Dagens utmaning"... ?
Alla skall fotografera samma motiv, men på sitt eget sätt och därefter så presenterar vi resultaten. Inga priser eller placeringar. Så har vi ett rullande chema på vilken stackare som skall komma på nästa uppdrag?

Blir kanske lättare att få saker och ting samlat då plus att man lär sig av varandra samt har jäkligt kul under tiden:
-Men jisses, fattar du väl att i detta ljuset skall du ju ha ett rött paraply med gröna prickar på som reflektor.... Det är ju elementärt vetande...... hehehehehehehe....
 
PÅ LÖRDAG !!!!!! är det MB-Träff på Konserthuset...
Har ni tid och lust att komma för att träffa fotografer/modeller från Gävletrakten så kom... Det är klockan ett om jag inte minns helt fel - men skall kolla upp det igen för säkerhets skull...
Så passa på ! Kom o ha kul !
 
Ja du Dan... Jag tror att modellerna ville ha det på det sättet. Dem är väl blyga för dig så dem tog en dag det inte passade dig... Jag lovar att jag skall ta hand om dem åt dig och hälsa så gott från dig....

(Får kanske akta sig för vad man skriver då många är medlemmar på FS)
 
Hehe, joo.. så är det nog.. Därför skickar jag en bulevan istället :)

Hoppas du får det trevligt.
Själv ska jag köra skoter.
 
Kom dit, såg inte en enda fotograf, hittade en bunt ungar som lirade flöjt, åkte hem... jag måste ha missat nått?
 
Hej

Jag var en aning försenad. Blev enda fotograf där... Modellerna satt en bit avsides då det hade blivit en konsert inbokad i cafédelen dem inte hade medellat om. Vi fotograferade därför i trappen till dess insläppet till Petsson och Findus startade runt 14:30... Därefter blev det fotografering utomhus medan vi gick ner till tågstation...
Några modeller uteblev och några fotografer så vi blev inte så många i slutänden...
 
Vääder..

Det börjar ju bli väder ute...

Snart kanske man vågar sig ut igen. :) Funderar på att om solen skiner och det är +grader ta en promenad med kameran i Boulongern på Lördag (26/3), ska till Mor och äta ägg kl 14, så det blir innan dess.
 
=) Låter ju som en kul promenad. Där nere är vackert.... Säg till när du vet en bra tid...
 
Måste ju passa på att flika in en kommentar här =) Har redan sprungit runt i Gävle iklädd en tunn t-shirt och tycker det är skitvarmt ute.

Bor ju i Bomhus och folk klagar på att det blåser?

Då skulle dem ha bott där jag bodde förut, på den Skånska myllan ute på Österlen. Där BLÅSER det... Där nere är ju luften betydligt fuktigare också och med vind på det så blir det kallt ända in i märgen. Så kan nog påstå att idag har varit i känslan för mig, som en hyffsat bra sommardag i Skåne =)
Säg bara en tid och plats vi träffas i Bolougnerparken så är jag där...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.