lion-62
Aktiv medlem
"digitalt vs Analogt"...
Kim "Sagan" Wallung! Till skillnad från "Du" så tänker Jag, i första hand, på Analoga kameror!
Var och en tänker naturligtvis på vad som "ligger Henne/honom närmst".
Detta är dock högst individuellt...
Men, för Mej, de "maskiner" Vi håller i våra händer/har monterade på stativ är KAMEROR o-a-v-s-e-t-t digitala/Analoga: detta är för Mej ett FAKTUM!!!
Dock vill Jag fortfarande göra distinktionen digitala bilder och/eller Analoga Foto:n!!!
Det va' ju ochså det som va' den ursprungliga frågeställningen!
Jag framställs bland somliga medlemmar här 'å Fotosidan både nu och då som en "relik från forntiden", det står Jag utan vidare ut med!
Jag ä-r subjektiv och det får Jag, precis som vem-som-helst, TACK-Å-LOV va'...
I övrigt vill Jag VERKLIGEN tillägga att MÅNGA av Er BILDSKAPARE är OERHÖRT DUKTIGA!!!Mvh: Stefan S
Kim "Sagan" Wallung! Till skillnad från "Du" så tänker Jag, i första hand, på Analoga kameror!
Var och en tänker naturligtvis på vad som "ligger Henne/honom närmst".
Detta är dock högst individuellt...
Men, för Mej, de "maskiner" Vi håller i våra händer/har monterade på stativ är KAMEROR o-a-v-s-e-t-t digitala/Analoga: detta är för Mej ett FAKTUM!!!
Dock vill Jag fortfarande göra distinktionen digitala bilder och/eller Analoga Foto:n!!!
Det va' ju ochså det som va' den ursprungliga frågeställningen!
Jag framställs bland somliga medlemmar här 'å Fotosidan både nu och då som en "relik från forntiden", det står Jag utan vidare ut med!
Jag ä-r subjektiv och det får Jag, precis som vem-som-helst, TACK-Å-LOV va'...
I övrigt vill Jag VERKLIGEN tillägga att MÅNGA av Er BILDSKAPARE är OERHÖRT DUKTIGA!!!Mvh: Stefan S
Senast ändrad: