Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Biskops-Arnö KY

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tar också det lilla rummet.
Måste ju gå att fixa med bredbandet tycker man.

Annars får vi väl springa iväg med den bärbara till datasalen. Vi får ju egna passerkort så man kan röra sig fritt.
 
Priserna på på bredbandsrummen stiger.. jag lägger ett bud på 1300!

lite dumt att man inte kan flytta in lite tidigare än 28:e.. lite jobbigt för oss som kommer från andra sidan landet!
 
Jonas Lindstedt skrev:
Priserna på på bredbandsrummen stiger.. jag lägger ett bud på 1300!

lite dumt att man inte kan flytta in lite tidigare än 28:e.. lite jobbigt för oss som kommer från andra sidan landet!

Yeyeye

norr om ön då?

Tågen går ju inte precis som pendeln från Östersund.

Fast jag är ju jätteglad att du kommit in seglarkungen.

/Hörs allihop och ha de jättebra!
 
shit va gla jag är! kom också in!! känns helt otroligt! är också jävligt ledsen för er som inte kom in, alla var skit duktiga, och de måste haft jävligt svårt att välja. fast man vet ju inte, jag drar till palestina om några dagar, så någon reserv kanske blir glad om jag inte kommer tillbax... närå, man ska inte skämta om sånt, och jag har redan lovat alla nära o kära att komma tillbax, så jag kommer tillbax.
undrar också om någon har spejat in något av de kamera leasing erbjudanden de skickade med? jävligt mycket pengar, men det kanske är värt? nån som tror nåt om det?

ses i höst!

//jonas (han med hål i brallan)
 
HAHA, grattis. Jag antar att de gillade personintervjuverna vi gjorde på varandra.

Vi ses.

Mvh
Maverick
(Som antagligen behöver fixa nån lins till...)
 
Ja en fin lins vore inte helt fel... *drömmer*

Någon som vet om de bara hade paketerbjudanden från Canon, eller om det även fanns prisvärda lösa gluggar?
 
Har ni beställt datorer?

Jag såg på apple store education att det finns ganska bra priser.
http://store.apple.com/Catalog/se/Images/routingpage.html

Den macbooken verkar ju vara helt ok, det enda var ju upplösningen, så jag funderar på en macbook pro och då är det ju iallafall 1440*900.

Det blir ju hursomhelst billigare än förslaget från skolan, det vill säga om man kan tillgå programvaran själv (fast mac os x följer med).

Hörs allihop!
 
Jag kör på skolans paket. Har inga licenser innan så jag tyckte det kunde vara schysst att få nu. iView har jag heller aldrig sett "svart" på nätet. Hårdvaran i paketet från skolan är väl värt drygt 17.000:- enligt en jämförelse jag gjorde.

Sedan tyckte jag att det skulle vara smidigare med den mindre datorn jämfört med Pro-modellerna om man ska släpa med sig dessa ut i fält. Brukar vara mycket ändå att kånka runt på.

Mvh
Maverick
 
Jag också kollade på Apples webshop och kom på att samma dator som skolan erbjuder skulle kosta i princip detsamma om jag beställde själv och köpte allt separat.

Adobe CS2 kostar för studenter 4675kr, och iview kostar för ickestudenter ca: 3000kr (antar att man får en mycket bra rabatt där också)

Det är klart att om man beställer en lite sämre dator utan apple protection plan osv, då blir det billigare...

I alla fall, jag tog skolans erbjudande så jag slipper beställa från tusen olika leverantörer och göra saker och ting själv.

ha det bra

Marc
 
Hur kommer ni göra i augusti vid kursstart. Kommer ni med hela Flyttlasset AB, eller fyller ni på allt eftersom?
 
Jag tror jag kommer ta med det mesta på en gång.
Men man kommer väl på mer och mer efter en tid vad det är man saknar.

Fast utrymmet är ju inte det största..
 
Jag kommer nog att göra något sånt också, en väska med det nödvändiga (sngkläder, etc...) och kameraväskan.

Sedan undrar jag om det är någon som tänker åka bil från Stockholm... och har plats för någon med ett sånt ekipage...

Simma lungt

Marc
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.