Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Asch så jag vill gissa...
Något som börjar på G kanske?
Har ju inte tid eg. så jag avslutar nog gissningen med endast den första bokstaven ändå.
 
Äh, jag gissar Göteborg ändå..
(och är det rätt lovar jag väl en bild trots allt bara för att jag inte kunde hålla tyst..)
 
diver1 skrev:
Ingen aning men jag har exakta tider registrerade och en del andra bilder på vägen från Universeum till Centralen som kan ge ledtrådar.

Är det inte Bältespännarparken? Tycker mig känna igen fötterna på statyn, och fontänen i bakgrunden som snart blir skridskobana...
 
Nä, inte den.
Tittar man till vänster över muren som syns i bild så ser man det här rätt vanliga fotoobjektet.
Hoppas verkligen det inte bir isbana där;)
 

Bilagor

  • bild.jpg
    bild.jpg
    43.8 KB · Visningar: 1,408
Lotta: Det måste väl vara den där Skogskyrkogården alla fotar? Tycker mig känna igen den dungen från hundratals bilder här på FS...
 
Vad är detta? Tänk Norden (eftersom jag inte hittade nåt vettigt från Sverige)...
 

Bilagor

  • motiv.jpg
    motiv.jpg
    29.1 KB · Visningar: 1,434
Ursäkta dröjsmålet! Har varit bortrest under helgen.

Hur som helst har jag en ny bild på gång. Tänkte först ta en mycket lätt, men valde en lite svårare...?
 

Bilagor

  • fsgissa.jpg
    fsgissa.jpg
    56 KB · Visningar: 1,360
Måste vara i Västergötland eller hur..? Typ Varnhem, Husaby... eller kanske Skara Domkyrka... men det lutar åt Varnhems klosterkyrka... eller..? =)
 
Helt korrekt! Birger Jarl i Varnhems klosterkyrka! Var kanske inte så svårt ändå... ;-)

Nu är det din tur att lägga upp en bild J.V. Sandell.
 
LittleCurious skrev:
Helt korrekt! Birger Jarl i Varnhems klosterkyrka! Var kanske inte så svårt ändå... ;-)

Nu är det din tur att lägga upp en bild J.V. Sandell.

Ja denna är ju superlätt... kör i vind... =)
Var är vi..?
 

Bilagor

  • 8 007 copy.jpg
    8 007 copy.jpg
    45.4 KB · Visningar: 1,322
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.