Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vilken är platsen?
- Trådstartare epep
- Start datum
lottawe
Aktiv medlem
Du kan ju fundera på årtal den byggdes samt om det finns något annat med den som gör den speciell ocksådJb skrev:
Det där får jag nog fundera på ett tag. Jag känner nog igen bron i alla fall.
andgi
Aktiv medlem
lottawe
Aktiv medlem
Svensk trots bristen..
Eller förresten, ni kan ju ta denna medan jag stylar mig så hinner jag kolla om ni fixat det efter det
Vilken kyrka och vilket år byggdes den om?
(Vet att bilden borde ligga i tråden "Min sämsta bild..." men va sjutton, något kanske ni ser ändå)
Eller förresten, ni kan ju ta denna medan jag stylar mig så hinner jag kolla om ni fixat det efter det
Vilken kyrka och vilket år byggdes den om?
(Vet att bilden borde ligga i tråden "Min sämsta bild..." men va sjutton, något kanske ni ser ändå)
Bilagor
lottawe
Aktiv medlem
Nej, den är det inte..
Visst påminner den om en del andra. Jag associerade till Kalix kyrka första gången jag besökte denna..
Några ledtrådar: Kyrkan här ligger jättevackert vid en sjö och kyrkan fick orgel först i slutet på 1800-talet.
Själv blev jag mest "såld" på en målning som hänger över altaret i den, men den infon hjälper antagligen inte er förstås
Visst påminner den om en del andra. Jag associerade till Kalix kyrka första gången jag besökte denna..
Några ledtrådar: Kyrkan här ligger jättevackert vid en sjö och kyrkan fick orgel först i slutet på 1800-talet.
Själv blev jag mest "såld" på en målning som hänger över altaret i den, men den infon hjälper antagligen inte er förstås
Bilagor