sagan
Avslutat medlemskap
Precis vad jag tror oxå.Balte skrev:
Den kvaliten borde ju inte ändras mot vad den e idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis vad jag tror oxå.Balte skrev:
Den kvaliten borde ju inte ändras mot vad den e idag.
clindh skrev:
Nu är det ju inte så att det är helt dött på kommentarsfronten, det senaste dagarnas totala inflöde av bilder är ca 700 per dag och det skrivs ändock ca 2500 kommentarer per dag. Det läggs in ca 150 i Bildkritik per dag, men det skrivs bara ca 200 kommentarer där per dag.
Du gjorde det superbraBalte skrev:
(har inte kritiserat innan men började försöka gör det nu efter jag startade denna tråd)med lite push från folket här *ler* ))
Det tror jag helt klart beror på att (1) folk vill veta vems bilder de kommenterar, så de går via profilsidan.Arleklint skrev:
Då skrivs alltså de flesta kommentarerna utanför poolerna. Jo, det har jag märkt på mina egna bilder...
En intressant analys vore att studera hur kommentarerna som ges under en dag fördelar sig på bildernas ålder, dvs är merparten på kommentarerna på bilder nyss inlagda eller är de på bilder man stött på genom att surfar runt hos medlemmar.Arleklint skrev:
Vi borde styra kommentarerna till poolerna, och kanske även begränsa tiden som bilder kan ligga där.
clindh skrev:
En intressant analys vore att studera hur kommentarerna som ges under en dag fördelar sig på bildernas ålder, dvs är merparten på kommentarerna på bilder nyss inlagda eller är de på bilder man stött på genom att surfar runt hos medlemmar.
Är det en nakenbild?FredrikArvidsson skrev:
.....en bild som publicerades för 7 timmar sedan. 295 visningar hade den fått, men ingen kommentar.
Fotosidan har en herrans massa bildvisningar (10 miljoner sidvisningar i månaden). och även visningar för oinloggade räknas - så alltför mycket vikt skall man inte lägga på att många kikar men få skriver -- men visst, det ger ju en fingervisning.FredrikArvidsson skrev:
Har just sett på en bild som publicerades för 7 timmar sedan. 295 visningar hade den fått, men ingen kommentar. Bilden håller en enastående hög kvalitet, men ingen har kommenterat den.
jag ber om ursäkt att jag inte har varit tydlig.Mattsen skrev:
Ett egen hemsida borde väl rimligtvis vara ett mer professionellt ställe att visa upp sina produkter på än en community som du dessutom tycker skall vara gratis...
lottae skrev:
Är det en nakenbild?
Nu är jag nyfiken på hur du tolkar fingervisningen.clindh skrev:
-- men visst, det ger ju en fingervisning.
Det håller jag med helt om, det säger väl att det var en intressant bild för många - inte nödvändigtvis en bra bild.lottae skrev:
Jag tolkar det som att antal kommentarer kontra tittar inte säger ett skit om kvaliten
lottae skrev:
Jag tolkar det som att antal kommentarer kontra tittar inte säger ett skit om kvaliten men just nu vet vi ju inte vad detta är för bild förstås.
Det är en bra ide. Är det lätt fixat också?clindh skrev:
Man kanske skulle redovisa två siffror; inloggade och oinloggade, om man vill veta mer om hur många som kollat och haft chansen men inte orkat kommentera.
Tror det. Jag skall sova på saken...lottae skrev:
Det är en bra ide. Är det lätt fixat också?