fredriklindstrom
Aktiv medlem
Roland Mabo skrev:
Fredrik,
jag kan erkänna att Canon kan vara bättre än Pentax. Jag bad dig uttryckligen erkänna att Pentax kan vara bättre än Canon, för att ge dig möjligheten att visa att du inte har problem med att Canon inte är bäst på allt - för som vi alla vet så finns det inget märke som är absolut bäst.
Istället för att göra det så skriver du att Popular Photography hävdar att 400D är bättre. Jag bad inte om Popular Photography, jag bad dig. Det var dig jag skrev till, inte Popular Photography. Jag gav dig inga ramar, du hade kunnat välja vilken Pentax vs vilken Canon som helst. Jag gav dig även möjligheten att prata objektiv.
Det är uppenbarligen helt omöjligt för dig att erkänna att Pentax kan vara bättre, du är alltså bara i Pentax avdelningen för att dissa Pentax och hävda att Canon är bättre. (plus att anklaga mig för både det ena och det andra).
Tack, nu vet vi alla att jag kan erkänna att Canon kan vara bättre än Pentax, men du kan inte erkänna att Pentax kan vara bättre än Canon.
Jag undanber mig därför alla ytterligare påståenden om att jag har problem med att Pentax inte är bäst på allt, som du fyller dessa trådar med - eftersom jag nu har bevisat att jag inte har problem med att Pentax inte är bäst på allt.
Däremot så har du problem med att Canon inte är bäst på allt.
Hälsar
R
Forovrigt ar det du som fyller dessa tradar med meningslosa och extremt langa inlagg som absolut inte har nagot innehall. Pentaxvanner har t.o.m. uttryckt att du inte talar for Pentax eller andra Pentaxagare. Anda sa fortsatter du.
Jag har hela tiden sagt att Pentax ar inte for mig, du forsokte havada motsatsen, men nar du skulle upp till bevis misslyckades du totalt.
Pentax gor bra kameror, men de ar inte for proffs, eller semiproffs, overlag. Visst finns det sakert en del som anvander det, men nar sag du senast en Pentax i handerna pa en high fashion fotograf eller en sportfotograf?