Kalle_B
Aktiv medlem
ulricahdesign skrev:
Men Kalle.. om jag har kämpat med en bild som jag fått till på det sätt jag tidigare fått kritik på och hjälp till förbättring.. menar du att jag då inte får visa den här på FS för att få någon form av bekräftelse på att jag lyckats?
Ja, då kan i alla fall jag lämna Fotosidan direkt, trist nog.. för jag tycker det är väldigt trevligt att vistas här.. men jag börjar också mer och mer förstå att såna nybörjare som jag inte platsar här med mina blommor och landskapsbilder.
Nja... det var sannerligen inte dig jag syftade på...
Men tänk själv, om vi fick in i folks medvetane att Fotosidan främst ärtill för att just få kritik på sinda bilder då skulle inflödet minska kraftigt och vi hade bättre utgångspunkt för att kunna kommentera bilderna. Jag har flera gånger fått skit efter ajg givit kritik, just för att jag trampat på en öm tå eftersom personen troligtvis älskade sin bild och inte insåg vart jag ville komma, istället får jag bara skit tillbaka. Ibland har man givit kommentarer och det visar sig att motagaren fullständigt skiter i det och anser att vad gör det att blixten bränner i ansiktet eller att ögonen färgas gröna av blixten på en hund eller vad som, bilden är ju lika fin för det.
Eller hur ofta har man inte sett att om man påpekar något så får man en påhittad efter konstruktion om att bilden SKA vara sned eller himlen ska vara mjölkvit osv osv Detta är personer som helt o hållet är ointresserade av kritik, dom vill bara visa upp sina bilder.
Förstår du nu vart jag vill komma? Hoppas innerligt itne du tar det personligt...