Trued
Aktiv medlem
Överhettning och bemötande från NetOnNet och Sony Nordic
Jag påtalade överhettningsproblematiken för NetOnNet på den kamera jag köpte förra hösten.
Någon lösning finns inte, vare sig firmware, externt batteri etc. Enligt Sonys Support.
Berättade det för NetOnNet men de ville få in den. De skickar den till sin inhyrda reparationsverkstad i Linköping. Talar med dem och de kan således inte "reparera" den. NetOnNet säger att NEX-7 är främst en stillbildskamera och inte en video. Jag hävdar att jag gör vad jag vill med min produkt.
Mycket oprofessionellt. Förutsätter att NetOnNet tar tillbaka kameran.
Jag påtalade överhettningsproblematiken för NetOnNet på den kamera jag köpte förra hösten.
Någon lösning finns inte, vare sig firmware, externt batteri etc. Enligt Sonys Support.
Berättade det för NetOnNet men de ville få in den. De skickar den till sin inhyrda reparationsverkstad i Linköping. Talar med dem och de kan således inte "reparera" den. NetOnNet säger att NEX-7 är främst en stillbildskamera och inte en video. Jag hävdar att jag gör vad jag vill med min produkt.
Mycket oprofessionellt. Förutsätter att NetOnNet tar tillbaka kameran.