jonas_erik
Avslutat medlemskap
Av barn får man höra sanningen sägs det...
------------------------------------------------------
Ahh vad trist dagen känns idag.. :-(
Hade tänkt sticka ner till Sölvesborg och fota lite. Älskar att gå runt bland ankor och svanar där i slottparken.. Det är rogivande...Men så ville stora dottern sticka till kompisarna.. Och efter skött så mycket här hemma under Lenas sjukdomsvård i hemmet så måste barnens realtioner med polarna gå före.. Så därmed fick jag ställa in min lilla tilltänkta fototripp. Lena klarar sig ju inte själv hemma. Så någon måste vara hemma 24/7/365 som läget är för tillfället.
Men det kändes trist då jag sett fram emot få komma "ut" en stund och koppla av vardagen.....
Och nu har jag fått klaga av mig lite... Så känns det bättre
Förstår dig helt ! Hur är det med din fru förresten ? Tar mig friheten att våga fråga eftersom vi blivit vänner här på FS. Man kan verkligen vilja få en stund för sig själva i din situation kan jag förstå,vi hamnar väl där i den sitsen förr eller senare att en av parterna blir sjuk på något sett.Orättvist att några,som ni hamnar där lite tidigare i livet.Hoppas att allt blir bättre,det måste vara påfrestande för hela familjen,det drabbar ju alla på något sett ! Och självklart går barnens liv före en fotorunda,det kommer ju alltid fler tillfälle att komma ut och ta bilder.