avlustat_medlemskap180119
Avslutat medlemskap
Var på Scandinavian på lunchen. Inte mycket där inte av objektiv och Scandinavian själva har ju som sagt nästan ingenting. Det enda Sony-hus Scandinavian själva hade i montern var en A33...
Jag var också där vid lunchtid, alltså på Scandinavian photo på Norr Mälarstrand.
Sony (Anders Ericksson) var där och demade. De hade flera NEXar, inkl en VG-10, 2 A55, en A580, Några standardobjektiv, ett Zeiss 16-80, ett Sony 70-200G/2,8 plus lite Cybershotkameror mm. (samt under tiden jag var där även en A850 och F58-blixt som andra besökare verkade tycka vara lika intressant som deras egna demoprylar, så Anders fick dema mina grejer också). Framförallt en hel flora med NEX-objektiv och jag tyckte det verkade riktigt schysst. Stort intresse vid bordet och jag diskuterade en del med Anders och snappade upp en del mycket intressanta framtidssaker...
Sony är på stark frammarsch och de har definitivt bra marknadsplaner.
Ge er tåls en månad eller så, så kommer jag se till att flytta fram positionerna rejält för Sony-kameror i Sverige. Det är ett löfte , håll ut till efter helgerna bara...
/Mats
Senast ändrad: