Suck, ja initialt pris var förstås alldeles för bra för att vara sant, det förstod vi ju alla. Det gick inte att få igenom någon beställning pga detta (i vart fall lyckades inte jag). "Ett mänskligt misstag," sa dom på Sony Style som förklaring.
Hursomhelst, det verkar som att många tycker att A550 "inte är så enastående som de hade hoppats". Det är nog i så fall dags att se på den med en smula mer realism. Måste säga att Sony har plockat in i stort sett allt det jag för min del har ett verkligt behov av. Och dessutom inte så lite som är helt unikt, och som ingen annan har (eller har implementerat dåligt). Det är inget tvivel om Sony har en medveten strategi när det gäller detta. Det finns väl något lite mer jag skulle vilja ha - det är sådant som redan nu finns i A700 (och torde komma i A700:ans uppföljare senare), men A550 uppfyller ganska nära precis allt det som är av realistisk betydelse för min del, samtidigt som att jag ska ha råd med att skaffa den. Vilket jag egentligen inte har...
Men det blir till att leta rätt på lite skrot därhemma och sälja av, och kanske låna en liten slant från någon vänlig själ (mot att gratis få disponera den ibland) så kanske det kan gå vägen!