Sten-Åke Sändh
Aktiv medlem
Dumheter..
Jag visar och berättar utifrån min amatörnivå saker om kameran ..
Tillför saker i stället du också som kan ge inputt till kamerorna tråden handlar om i stället för sitta och gnälla på andra som gör det......
Jag bara skojar med dig lite Tobbe.
Jag vet att du gillar din A550 - det gör jag med.
Jag har väl just tillfört vad jag tycker är en viktig synpunkt som jag tyckte de en del verkade bortse ifrån. Om inte alla tycker den är viktig så kan jag inget göra åt det. Om folk inte begriper vad jag sagt så lovar jag att försöka vara tydligare vid et annat tillfälle.
Men jag är helt allvarlig när jag säger att denna typ av jämförelser som gjorts i denna tråden och i ett otal andra inte är värda mer än R&R-testet. Har ni svårt att förhålla er till det så ser inte jag det som mitt problem. Du får gärna ta det hur du vill men ett av problemen här på FS är att många söker hjälp och får svar som inte alltid är så mycket värd utan snarast förvirrar. Detta är mitt helt seriösa bidrag till denna diskussion. Återigen, det är Joakims test jag kommenterar och inte R&R. Det är bara det mina kommentarer gäller och han har svarat att han inte har någon annan uppfattning i frågan än jag.
Valet av R&R som jämförelseexempel ska inte upprepas eftersom det är så oerhört minerad mark och ett "No No Word" coh tydligen inte kan användas utan att det uppstår missförstånd då en del bara ser R&R och inte ser vad det egentligen är jag säger..
Källkritik är gör världen lite mer pålitlig men klart mycket tråkigare.
I det här sammanhanget föredrar jag det som är mer pålitligt.
Senast ändrad: