Jeppe..
Jag tänkte på uppmaningen Nikon gav användarna samt recensenterna Och att du länkande till
din test...
Det bidde liksom precis så som Nikon bad om "det"..Strök under så förstår du nog enkelt...
Nikon skrev
Vi hoppas att alla ni D90-ägare- och recensenter kan sprida era egna omdömen om Nikon D90! Förhoppningsvis står era ord starkare än det vi på Nikon anser vara ett felaktigt test från Råd och Rön.
Och du länkade sedemera då här ovan tidigare till din braiga D90 recension du gjort med stora lovord om D90....
För alla besvikna D90-ägare:
http://www.fotosidan.se/cldoc/22706.htm (ja jag har angivit 920.000 punkter/640x480 pixlar och skärmen är tre tum. Taget från Nikons specar och inte uppmätt)
Kan du inte se det lite "träffande" i min kommentar utan bli snäppet sur om du ser det faktiska i situationen såsom det blev samt kan se ut . Samt som Nikon skapat utrymmet för.. Inte jag.. Nikon´s ansvariga har skapat det...
jag bryr mig garanterat inte vilket märke som skulle be om nått liknande korkat som Nikon gjort... Och sedan om en recensent faktiskt gjorde exakt det Märkets marknadsförare bett om.. Då hade komentaren kommit med garanti exakt lika ..
och skulle mitt märke jag har av en produkt vilken som helst bära sig åt som Nikon gjort hade jag bytt märke. Jag skulle aldrig med mina små medel jag har stötta företag med så makalöst okunniga krängare. Det är trotts allt mitt gamla yrke dom pysslar med. marknadsföring samt sälja.... Och sådana klåpare skulle jag aldrig i hela världen handla ett skit ifrån.. garanterat......ä
Så sura inte på mig Jeppe.. Skäll du i stället på
Nikons ansvariga som skapat en situation där ni resensenter hamnat i kläm. Därför att allt ni nu backar upp Nikon med
kan knytas till deras uppmaning att ni skall stötta dom..
Försök se sittsen Jeppe.. Och som sagt var.. Ta dina sura miner med dom som skapat detta.. För du kommer exakt som andra skribenter få dras med detta mycket mycket länge minsta lilla ni hissar Nikon så det ser ut som ni går på Nikons uppmaning... Eller försvarar Nikon eller saker runt om Nikon....osv..
Och denna gången blev det verkligen en fullträff att du gjorde som dom bett om exakt....... Då får du nog tåla att du får en komentar också...Även om den råkar komma ifrån mig..
men men. Nog om detta för min del... Slå en signal till Nikon och ta detta med dom.. Där sitter dom ansvariga för sittsen ni testare hamnat i.....
Mvh
Tobbe..