lotelo
Aktiv medlem
Mycket klok moralpredikning. Tänk vad långt det räcker att låta folk själva berätta hur bilderna uppståttTerje skrev:
Moralpredikan:
Gör inget du skäms för att ange i efterhand!
Terje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mycket klok moralpredikning. Tänk vad långt det räcker att låta folk själva berätta hur bilderna uppståttTerje skrev:
Moralpredikan:
Terje
elmfeldt skrev:
Hmm. fast jag tycker dock att valet i högsta grad fortfarande är ditt, oavsett med ditt förslag eller nuvarande. Finns ju ingen skillnad när det gäller huruvida vilka bilder du vill kommentera eller inte.
elmfeldt skrev:
Varför vill du veta teknik (film etc), men inte manipulering/postproduction/efterbehandling?
elmfeldt skrev:
Hmm, det där hängde jag inte riktigt med på.
lotelo skrev:
Ni är fler som skriver så här. Just fotografiskt så tycker jag att tekniken bakom är jäkligt intressant och viktig, därmed inte sagt att någon metod är fel. Jag använder själv både analogt mörkrum, dator, ..
elmfeldt skrev:
Jag förstår vad du menar, men det blir lite ologiskt att säga att teknikinformation är lika intressant som manipulering, men att teknikinformationen inte intresserar dig.
Menar du att fältet manipulering (eller annat ord) skall finnas men det skall vara frilligt att använda det?
Terje skrev:
..Moralpredikan:
..
Svara på följande t e x ..elmfeldt skrev:
Och dessutom skapat en ny tråd med synonym förslag. Vad vill du att jag mer skall göra??