Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gör om mig

Produkter
(logga in för att koppla)
Arnold "ni vet vem" fick tag i dig och skickade dig på ett 24 timmars boot camp. Arnolds blypiska ven ovanför din värkande kropp men resultaten lät inte vänta på sig.

(Har just hittat "liquify" i PS så jag var bara tvungen ;))

Bilagor

• liten2.jpg
    liten2.jpg
    9.6 KB · Visningar: 653
Lekte litë bara....

Ja, vad ska man säga, lite förändring blev det bara. Ingen Extreme makeover från min sida ikväll

Bilagor

• makeover1 copy1.jpg
    makeover1 copy1.jpg
    39.8 KB · Visningar: 653
Ni är ju jätteduktiga! Jag visste att någon skulle redigera mina smala armar ;)

Annika Bäckström: Otroligt snyggt!

Rätt tröja iaf antar jag - om det är din flagga?

Svårt som f-n med ljuset .. blev inte riktigt bra ...

Bilagor

• sodar.jpg
    sodar.jpg
    25.8 KB · Visningar: 486
mm var ett litet panikjobb - ser nu att huvudet ska vara lite större - kan du inte fixa en bild där du sträcker dig lite framåt - gärna i dagsljus och inte rumsbelysning - så ska jag göra ett bättre jobb - har blivit av med wacombrädan också (men får en ny i morgon) lite stelt att jobba med mus!

Nu har jag åter wacombräda också .. så nu går det nog lite lättare - skriv i min gästbok eller nått!

/F

vaddå smala armar, den här lirarn e ju vältränad ju, speciellt efter en snabbvisit i telefontjorren......

Bilagor

• superman4444.jpg
    superman4444.jpg
    43.6 KB · Visningar: 341
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar